مسلمانان با پول عربستان نبش قبر می‌شوند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۱۹۱۵۹۰۳ سرخط اخبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز 17 اردیبهشت در دیدار مسئولین نمایندگی های نیروی دریایی سپاه پاسداران که دردفتر  معظم له برگزار شد اظهارداشتند: امروز  مسلمانان وشیعیان به خصوص ایران اسلامی در شرایط خاصی قرار گرفته است.

ایشان با بیان این که عظمت انقلاب اسلامی در جهان تاثیر گذار است ،افزودند:  انقلاب اسلامی در جهان و به خصوص در بیداری اسلامی تاثیر گذار بوده است و حرکتی که در صدر اسلام برای گسترش تمدن اسلامی صورت گرفته بود امروز نیز به وجود آمده است .

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با اشاره به جنگ های صلیبی خاطرنشان کردند: غربی ها جنگهای صیلبی دویست  ساله را برای ازبین بردن دین اسلام راه انداختند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: خلفای اموی و عباسی و بعد از آن نیز پادشاهان تنها به فکر کاخ و زر و زور خودشان بودند و مردم دچار فقر فرهنگی و مالی بودند و تحت فشار استبداد داخلی و خارجی مورد هجوم استکبار بین المللی قرارگرفتند .

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که  هر اندازه تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در جهان بیشتر می شود دشمنانش نیز بیشتر می شود ادامه دادند: استکبار جهانی با ایجاد مزدوران و دیکتاتور هایی همچون آل سعود ، و آل های منطقه با دادن دلارهای نفت به تکفیریها، قبر صحابی پیغمبر را نبش می کنند .

*نبش قبر مسلمانان با پول عربستان و قطر

ایشان افزودند: نبش قبر حجر بن عدی توسط تکفیریهای وهابیت با پول و دلار های قطر و عربستان انجام گرفت .

این استاد برجسته حوزه علمیه گفتند : وظیفه روحانیت در مقابل این گونه جریان ها خیلی مهم است .لذا باید با مردم چهره به چهره حرف زد و چهره واقعی آنها را تببین کرد .

این مرجع تقلید ادامه دادند : الجزیره زیر سیطره قطر است و با توجه به زیادی پول نفت همه آنها را برای کمک به اسرائیل خرج می کنند .

ایشان با اشاره به ایران هراسی توسط دولت های سعودی، قطر و ترکیه افزودند: باید یک نهیبی به قطر زده شود آنها در مقابل ایران اسلامی حقیر و کوچک هستند .

*دلارهای نفت نوکران آمریکا را مست کرده است

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهارداشتند :آل ها، نوکر صهیونیسم و آمریکا هستند و دلار های نفت آنها را مست کرده است؛ باید بدانند کسی که بخواهد علیه نظام  ما حرفی بزند ما تحمل نمی کنیم .

این مرجع تقلید با بیان این که طلاب و روحانیون در هر زمانی وظیفه خاصی بر عهده دارند ادامه دادند : در هرزمانی طلاب و روحانیون وظایفی دارند و امروز با ید با همه امکانات به جنگ دشمنان برویم .

*سعادت بزرگ حجر بن عدی

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نبش قبر حجر بن عدی او را در بین مسلمانان عزیز تر می کند افزود: خیلی ها مبارزاتشان تا مرز شهادت است و برخی ها نیز بعد از دنیا رفتنشان مبارزه شان ادامه دارد که یکی از آنها حضرت فاطمه زهرا (س)است و این سعادت بزرگی برای حجر است .

ایشان  در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفتند : همه ما وظیفه داریم مردم را جهت حضور پرشور در پای صندوق های رأی آماده کنیم ، ولی از تشتت آرا  باید جلوگیری شود .

حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به نامزد های ریاست جمهوری نیز گفتند : افرادی که پا به میدان انتخابات گذاشته اند باید از میان خود یکی را انتخاب کنند؛ قبل از حماسه مردم، خود نامزدها حماسه کنند و فردی را که در ولایت مداری ، فهمیدن و درک مشکلات مردم از جنبه های مختلف سیاسی از توان بیشتری برخوردار است به میدان بیاورند.

کلید واژه ها: الله نوری نوری همدانی آیت الله نوری همدانی آیت الله نوری نوری الله نوری همدانی همدانی حجر قطر . این قبر


نظر شما :