منافقین با کاخ سفید همسایه شدند

۲۴ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۶:۰۲ کد : ۱۹۱۴۸۹۴ سرخط اخبار

در حالی که مقامات آمریکایی ادعای گفتگو و مذاکره با ایران را دارند و بر حسن تعامل با ملت ایران تاکید می کنند(!) با حضور جمعی از مقامات سابق آمریکایی ، دفتر گروهک مجاهدین خلق(منافقین) در واشنگتن و در نزدیکی کاخ سفید به طور رسمی بازگشایی شد.

به گزارش عصر ایران در مراسم گشایش این دفتر جمعی از اعضای گروهک منافقین و نیز برخی از مقامات سابق دولت آمریکا که از اعضای فعال لابی منافقین در آمریکا هستند، از جمله ژنرال جیمز جونز مشاور سابق امنیت ملی دولت اوباما حضور داشتند.دفتر رسمی منافقین در آمریکا تنها یک خیابان با کاخ سفید فاصله دارد.

گروهک مجاهدین خلق از سال 1997 در لیست گروه های تروریستی دولت آمریکا قرار داشت اما همزمان با تلاش های لابی این گروهک در اروپا و خارج شدن نام این گروهک از لیست گروه های تروریستی این اتحادیه ، نام این گروهک در سال گذشته میلادی از لیست گروه های تروریستی وزارت خارجه آمریکا خارج شد.

در مراسم رسمی گشایش دفتر این گروهک در واشنگتن جیمز جونز مشاور سابق امنیت ملی اوباما سخنرانی کرد و با اشاره به اینکه این اقدام گامی تاریخی است بر درست بودن گشایش دفتر منافقین در واشنگتن تاکید کرد.

در این مراسم شخصیت ها و چهره هایی چون جان بولتون (نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل) پی جی کراولی ( دستیار سابق وزارت خارجه آمریکا) پاتریک کندی ( نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا) جان سانو ( از مدیران سابق سازمان سیا) شرکت داشتند.

گفتنی است طبق آمار رسمی گروهک منافقین پس از انقلاب اقدام به ترور 12 هزار شهروند ایرانی کرده است. معلوم نیست میزان کشت و کشتار مردم توسط یک گروه چقدر باید باشد تا آمریکا آن گروه را تروریستی بداند؟!

کلید واژه ها: آمریکا گروهک منافقین تروریستی این گروهک


نظر شما :