تصادف‌ مرگبار کارمند مست سفارت‌ عربستان در تهران+عکس

۲۸ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۷:۴۲ کد : ۱۹۱۴۰۹۷ سرخط اخبار
در پی حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه و بررسی صحنه، حالت مستی راننده کاملا مشهود و یک شیشه مشروب مصرف شده نیز در داخل خودرو به دست آمده است.
 
به گزارش  فارس، برخی رسانه ها روز پنجشنبه 24 اسفندماه از یک تصادف شدید در مسیر شرق به غرب اتوبان ارتش در منطقه مینی سیتی تهران میان یک دستگاه خودروی سواری هیوندای و یک دستگاه پراید خبر دادند که در پی آن، راننده خودرو پراید در دم فوت کرده و یک عابر پیاده نیز مجروح شده بود.
در این حادثه خودرو سواری هیوندای به دلیل سرعت بالا از پشت با خودرو پراید برخورد کرده، از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل و تابلو وسط بلوار متوقف شده است.
 
در پی اطلاعات جدیدی که به خبرنگار فارس رسیده است، خودرو مقصر (هیوندای) متعلق به سفارت عربستان و راننده آن نیز یکی از کارمندان این سفارت به نام ی.ع.الف بوده که به دلیل شرب خمر و سرعت بسیار زیاد قادر به کنترل ماشین نبوده است.
 
در پی حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه و بررسی صحنه، حالت مستی راننده کاملا مشهود و یک شیشه مشروب مصرف شده در داخل خودرو و سه بطر مشروب یک لیتری مصرف نشده نیز در داخل صندوق عقب آن به دست آمده است.
خودرو هیوندای متعلق به سفارت عربستان
 
در پی این حادثه متاسفانه راننده پراید به نام م.خ.ف فوت کرده و یک عابر پیاده نیز از ناحیه پا مجروح شده است.

( ۹ )

نظر شما :