نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان برای سال 2016 مشخص شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۶:۰۱ کد : ۱۹۱۴۰۷۵ سرخط اخبار

در نظرسنجی «استراو» که در چهلمین کنفرانس سالانه اقدام سیاسی محافظه کاران آمریکا در واشنگتن برگزار شد، «رند پائول» بعنوان نامزد محبوب جمهوری خواهان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، فعالان محافظه کار آمریکا، «رند پائول»، سناتور مورد علاقه حزب «تی پارتی» را بعنوان نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا برگزیدند.

پائول، در بین محافظه کاران جوانتری که در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران در واشنگتن که روز شنبه برگزار شد، حضور داشت از محبوبیت بیشتری برخوردار بود.

در این کنفرانس، پائول موفق شد در نظرسنجی «استراو» کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران (CPAC) با اختلاف بسیار اندک 2 درصدی و درصد آراء 25 در مقابل 23، سناتور «مارکو روبیو» را شکست دهد.

این قانونگذار ایالت «کنتاکی» اوایل ماه جاری میلادی در سنا تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا نامزدی «جان برنان» برای ریاست سازمان سیا را بواسطه مسائلی که درباره طرح حملات هواپیماهای بدون سرنشین این سازمان علیه شهروندان آمریکایی به وجود آمده بود را بلوکه کند.

در رأی گیری هایی که برای تعیین نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا صورت گرفت، «ریک سنتروم» سناتور سابق آمریکا تنها 8 درصد رأی به دست آورد و «کریس کرسیتی» سناتور نیوجرسی نیز تنها 7 درصد آراء را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، حدود 2 هزار و 930 نفر از حضار کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران در نظرسنجی استراو شرکت کردند.

رویترز اعلام کرد که هزاران نفر از محافظه کاران در چهلمین سالگرد کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران از سراسر کشور آمریکا در واشنگتن گرد هم آمدند.


نظر شما :