نظر سردار شریف درباره حمله به سفارت انگلیس

۰۱ بهمن ۱۳۹۱ | ۲۲:۴۲ کد : ۱۹۱۱۸۰۸ سرخط اخبار

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: دشمن در حال تدارک برنامه های راهبردی دقیق برای توطئه علیه انقلاب و نظام و مقابله با تاثیرگذاری کارکردهای سپاه در عرصه جامعه است و این مساله، هوشیاری ما در مقابله با این توطئه ها را می طلبد.
 
به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در همایش مسئولان روابط عمومی کل و استانی سپاه با تشریح راهبردها و برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی با تلاش و سرمایه گذاری هوشمندانه و هدفمند در حال برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و تاثیرگذاری بر مردم کشورهای مختلف جهان و همراه کردن آنان با اهداف نظام سلطه است.
 
وی خاطرنشان کرد: عمق طراحی های استراتژیک و دوراندیشی دشمن ما را برآن می دارد که در مواجهه با آن هوشمندانه تر و دقیق تر اقدام و از بروز رفتارهای احساساتی جلوگیری کنیم.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه با سطحی و احساسی خواندن برخی رفتارها در برابر نظام سلطه از جمله حمله به سفارت انگلیس در تهران گفت: ما نباید با انجام برخی اقدامات و رفتارهای احساسی در دام برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفتار شویم.
 
وی افزود: نظام سلطه امروز به این موضوع پی برده است که محور اصلی اتصال جوامع بشری و نقطه تقابل و ایستادگی در برابر آنها، پیامبران و انبیاء الهی و امامان معصوم بوده اند و امروز نیز روحانیت و مقام معظم رهبری هستند و دشمنان اسلام درصدد تضعیف جایگاه روحانیت، مرجعیت و ولایت به عنوان نماد ظلم ستیزی، حق طلبی و عدالت محوری برآمده اند.
 
شریف با تاکید بر نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در جهان و فرارسیدن زمان بهره برداری از آن در اقصی نقاط عالم خاطرنشان کرد: محصول اندیشه مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی و همچنین تعطیلی سفارت اسرائیل در تهران، امروز در شلیک موشک های گفتمان اسلامی از سوی غزه به اسرائیل تجلی پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: علت دشمنی استکبار جهانی با گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در به چالش کشاندن دو موضوع فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی و همچنین کنترل انرژی در خلیج فارس توسط آمریکاست و امروز موضوع هسته ای تنها به دستاویزی برای اعمال فشار از سوی نظام سلطه بر عزم و اراده ملت ایران اسلامی تبدیل شده است و اساس و هدف اعلام نشده آنها در واقع هراس از نفوذ و بالندگی جمهوری اسلامی در جوامع دیگر است.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان ابعاد دشمنی نظام سرمایه داری و سلطه تشریح کرد: دشمن در تلاش است با ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی در احیای بیداری اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی اختلال وارد کند.
 
وی افزود: استکبار جهانی به نقش سپاه در حل مشکلات و بحرانهای ایجاد شده توسط آنان در ایران اسلامی پی برده است و در راستای مقابله با سپاه، بیشترین عملیات روانی و سیاه نمایی ها را پس از ولایت مقام معظم رهبری، علیه سپاه متمرکز و عملیاتی کرده است.
 
شریف در ادامه، ضمن تشریح وظایف روابط عمومی های سپاه گفت: روابط عمومی سپاه، وظیفه ارائه شخصیتی متفاوت و مخالف خواست دشمنان اسلام از این نهاد انقلابی و مردمی را دارد چرا که آنان با هوشمندی و دوراندیشی در پی ناکارآمد جلوه دادن سپاه و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستند.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آتی تاکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی سپاه است و در این راستا نباید اجازه داد تا برخی افراد از سپاه، استفاده ابزاری کنند و از این طریق به امیال خود دست یابند و روابط عمومی ها باید در راستای حدود مشخص شده در قانون نظام جمهوری اسلامی و ساختار مقررات جاری سپاه در این مهم کوشا باشند.
 
بر اساس این گزارش، در همایش دو روزه روابط عمومی کل و استانی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما و سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه سخنرانی کردند و در یک کارگاه آموزشی - تخصصی نیز، شرکت کنندگان در همایش با روند و فرآیند تولیدات گروه های تلویزیونی سپاه آشنا شدند.

کلید واژه ها: سپاه روابط عمومی کل سپاه


نظر شما :