آغاز مذاکرات دولت عراق با سازمان ملل درباره گروهک تروریستی منافقین

۰۶ دی ۱۳۹۱ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۹۱۰۸۲۲ سرخط اخبار

عضو ائتلاف دولت قانون عراق از آغاز مذاکرات میان دولت عراق با سازمان ملل بر سر مساله گروهک تروریستی منافقین در اوایل سال جدید میلادی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) عبدالحسین الیاسری در گفت وگو با سایت اشرف نیوز بیان کرد که به منظور ایجاد راه حلی برای مساله گروهک تروریستی منافقین و اخراج آنها از عراق، اوایل سال جدید میلادی دولت مذاکرات فشرده ای را با نمایندگی سازمان ملل آغاز خواهد کرد.


وی با بیان این که توافقنامه امضا شده میان دولت عراق و سازمان ملل در خصوص این گروهک بر تسریع در پایان دادن به این مساله و اخراج آنها از کشور تاکید دارد، گفت که حضور عناصر این سازمان در عراق مشکلاتی را در عرصه های داخلی و خارجی برای ما ایجاد کرده است.


الیاسری با اشاره به فعالیت های این گروهک در سال های 2005 تا 2007 در حمایت از خشونت و تروریسم در استان دیالی و در زمان حضورشان در پادگان اشرف، از همه گروه ها و جناح های سیاسی خواست تا به دولت در پایان دادن به پرونده گروهک منافقین در عراق کمک کنند و به دلیل کشتارهای انجام شده از سوی گروه های تروریستی از جمله گروهک منافقین در عراق، موضع واحدی را در قبال همه مجامع تروریستی اتخاذ کنند.
 

کلید واژه ها: عراق گروهک تروریستی منافقین


نظر شما :