العراقیه از منافقین پول می گرفت

۱۱ آذر ۱۳۹۱ | ۱۳:۲۹ کد : ۱۹۰۹۷۷۵ سرخط اخبار

سخنگوی سابق معاون فراری رئیس جمهور عراق از رابطه فهرست العراقیه با گروهک تروریستی منافقین و دریافت کمک مالی از این گروهک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری براثا، عبدالاله کاظم عضو سابق فهرست العراقیه و سخنگوی طارق الهاشمی در یک گفتگوی خبری اظهار داشت که برخی از اعضای العراقیه به طور منظم از گروهک تروریستی منافقین پول دریافت می کردند.

وی در ادامه گفت: این اموال از طریق حساب ها و بانک های خارج از عراق در اختیار اعضای العراقیه قرار می گرفت و طارق الهاشمی، "ایاد علاوی"، "صالح المطلک"، "حیدر الملا"، "فلاح النقیب" و "میسون الدملوجی" از جمله این اعضا بودند.

کاظم با بیان این مطلب افزود: بسیاری از رهبران فهرست العراقیه و اعضای آن در نشست های گروهک تروریستی منافقین در خارج عراق شرکت می کردند.

وی ضمن مخالفت با عقیده فهرست العراقیه مبنی بر اینکه منافقین در خاک عراق مهمان محسوب می شوند، گفت: این افراد مهمان نیستند و باید طبق قانون عراق که با پناه دادن به سازمان ها و گروه های تروریستی در خاک این کشور مخالفت می کند با آنها برخورد شود.

گروهک منافقین که دستشان به خون هزاران ایرانی و عراقی آلوده است پیش از این نیز از جامعه بین المللی تقاضا کرده است که برای توقف احکام اعدام در عراق وارد عمل شده و حکم اعدام طارق الهاشمی را نیز محکوم کنند.

گفته می شود طارق الهاشمی از اصلی ترین حامیان گروهک تروریستی منافقین محسوب می شود. وی که هم اکنون تحت پیگرد قضایی قرار دارد به بهانه درمان به ترکیه فرار کرده است.

کلید واژه ها: العراقیه منافقین عراق تروریستی گروهک گروهک تروریستی منافقین طارق طارق الهاشمی گروهک تروریستی فهرست العراقیه


نظر شما :