پوتین: روس‌ها انقلاب نمی‌خواهند

۲۱ آذر ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۶ کد : ۱۹۱۰۲۳۲ سرخط اخبار

ولادیمیر پوتین در جمع هواداران خود گفت: اکثر مردم روسیه انقلاب نمی خواهند اما خواستار اعمال تغییرات در کوتاه ترین زمان برای بهتر شدن اوضاع هستند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت که عقاید وی بر پایه تجربیات جدیدش است و تظاهرات های گسترده ای که سال گذشته در کشورش برگزار شد، امری "غیرعادی" نبوده است.


پوتین با تاکید بر اینکه اعتراض ها در روسیه در جریان انتخابات پارلمانی اخیر در این کشور به اوج خود رسید، گفت: هر کشوری شاهد افزایش فعالیت های مردمی در جریان فعالیت کمپین انتخاباتی است.


رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت که منتقدان سرسخت وی اذعان کرده اند که نتایج ریاست جمهوری اخیر روسیه نیز نشان داد که وی در دور اول پیروز شده است و تنها بحث ها درباره درصد آراء بود نه نتیجه انتخابات.


علاوه بر این پوتین گفت که به اعتقاد وی کاهش اعتراض های مردمی در روسیه هیچ ارتباطی با تشدید قوانین ندارد و شهروندان روسیه همچنان حق و فرصت دارند تا نظرات خود را بیان کرده و از طریق روش های قانونی از آنها دفاع کنند.


پوتین در ادامه عنوان داشت که اطیمنان دارد که اکثریت قاطع شهروندان روس خواهان شکل گیری انقلاب نیستند اما می خواهند هرچه زودتر زندگی خیلی بهتری داشته باشند.


رئیس جمهوری روسیه همچنین اظهار کرد: اغلب به شهرهای مختلف کشور سفر می کنم. من مردم را می شناسم.


وی همچنین تاکید کرد که از فرصت های جدید که پس از تصویب قوانین نوین به وجود آمده، استفاده خواهد کرد.


در این نشست بیش از 550 تن از جمله هنرمندان، روزنامه نگاران، فعالان، اعضای سازمان های دولتی، ورزشکاران و چهره های سرشناس سیاسی حضورداشتند.


پوتین در ادامه گفت که هواداران وی باید در سال دست کم چند بار گردهم بیایند و در خصوص دیدگاه های خود تبادل نظر کنند.
 

کلید واژه ها: روسیه


نظر شما :