چشم انداز روشن برای خروج از وضعیت تحریم

۱۲ آذر ۱۳۹۱ | ۱۴:۳۴ کد : ۱۹۰۹۸۲۷ سرخط اخبار

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با یادآوری شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه، گفت: این اتفاق نشان داد که صهیونیست‌ها توان مقابله نظامی با ایران را ندارد.

محمدرضا پورابراهیمی گفت: مجاهدت شهید مدرس، از نمونه‌های بارز مبارزه با رژیم ستمشاهی است چراکه این شهید بزرگوار در اوج تاریکی استکبار فعالیت می‌کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی یادآوری شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه غزه، افزود: این جنگ قدرت دفاعی صهیونیست‌ها را به شدت خدشه دار و معادلات منطقه ای را به نفع مقاومت بر هم زد.

پورابراهیمی افزود: رژیمی که در برابر چند موشک فلسطینی نمی‌تواند بایستد قطعاً توان ایستادگی در برابر توان و اقتدار نظامی ایران را ندارد زیرا اتفاقی که در غزه افتاد مشخص کرد که صهیونیست‌ها وارد ماجراجویی دیگری نمی‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس  جنگ ۸ روزه را نقطه عطفی در تحولات سیاسی منطقه توصیف و تاکید کرد: نتایج این جنگ منجر به بسترسازی برای عضویت فلسطین در شورای سازمان ملل شده است و این جنگ برنامه‌های کشورهای اروپایی درباره فلسطین را به نفع ایران تغییر داد و یقیناً بر موفقیت مذاکرات هسته ای تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: عصبانیت آمریکایی ها به دنبال پیروزی مقاومت در این جنگ منجر به اعمال شرایط جدیدی از تحریم بر کشورمان شد.

عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس افزود: دشمن امروز با مأیوس شدن از همه راه‌ها، بر حوزه اقتصادی تمرکز کرده اما معتقدیم برای خروج از این وضعیت، چشم انداز آینده کشورمان روشن است

کلید واژه ها: این جنگ


نظر شما :