آل خلیفه به دردسر افتاد

۳۱ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۶:۴۶ کد : ۱۹۰۷۰۷۸ سرخط اخبار

سازمانها و موسسات حقوقی بین المللی در نشست ژنو اعلام کردند: جنایات اعضای خاندان حکومتی در بحرین نمی تواند بدون مجازات باقی بماند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، طی دو روز گذشته نشست شورای حقوق بشر در ژنو سوئیس به موضوع شکنجه و نقض قوانین بین المللی در بحرین پرداخت.

سازمانهای حقوق بشری و موسسات بین المللی در این نشست گوشه هایی از جنایات وحشیانه رژیم آل خلیفه را به معرض دید جهانیان گذاشتند که واکنشهای بسیار منفی را علیه منامه ایجاد کرده است.

این موسسات بین المللی تاکید کردند: جنایاتی که از سوی اعضای خاندان حکومتی در بحرین رخ داد، هرگز نمی تواند بدون مجازات باقی بمانداین در حالی است رژیمهای عربی در نشست ژنو به علت نگرانی از سرایت انقلابهای عربی به کشورهایشان از رژیم بحرین حمایت کردند.از سوی دیگر انتشار تصاویر شکنجه و کشتار مردم بحرین در شبکه های مختلف جهانی، موج خشم از اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه را افزایش داده است.

جمعه مقاومت

جنبش 14 آوریل بحرین از مردم این کشور دعوت کرد امروز جمعه در تظاهراتی گسترده با عنوان "جمعه مقاومت" به منظور نشان دادن عزم خود برای پیروزی بر آل خلیفه شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، جنبش 14 آوریل بحرین جمعه این هفته را "جمعه مقاومت" نام نهاده و  از تمام مردم این کشور دعوت کرد بار دیگر خشم خود را از سیاست سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه نشان دهند.

این ائتلاف مردمی بحرین از تمام ساکنان منامه خواسته است امروز حضور خود را با شرکت در این تظاهرات تاریخی با سرازیرشدن به خیابانها نشان دهند.

از سوی دیگر، گزارشها حاکی از آن است که مردم نقاط دیگر بحرین از جمله جزیره نبی صالح و شهرکهای بوری و شهرکان نیز عصر امروز تظاهراتی گسترده را برگزار خواهند کرد.

جوانان انقلابی بحرینی با تاکید بر حق تظاهرات مسالمت آمیز در منامه اعلام کرده اند تا تحقق خواسته هایشان به تظاهرات ادامه می دهند.

 



 

کلید واژه ها: بحرین آل خلیفه بین المللی


نظر شما :