گانتز: به هرکجا بخواهیم حمله می‌کنیم!

۱۳ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۹:۴۷ کد : ۱۹۰۶۳۵۰ سرخط اخبار

«بنی گانتز» که گویی موج انتقادات گسترده مبنی بر ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به ایران به وی فشار زیادی آورده، در مراسمی مدعی شد ارتش این رژیم در هر زمان قادر است به هرکجا حمله کند.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز هشدار داد که ارتش این رژیم قادر است در هر زمان به هر هدف دشمن حمله کند.

گانتز در سخنرانی خود در میان سربازان ذخیره ارتش این رژیم گفته است: «اخیرا، از دشمنان دور و نزدیک می شنوم که می گویند اسرائیل از نقشه خاورمیانه محو می شود. در برابر همه این ها می توانم بگویم که ارتش اسرائیل برای هر سناریویی آماده است. ما در هر زمان به هرجایی می رسیم».

«ایهود باراک» وزیر جنگ اسرائیل نیز که او هم در این مسیر حضور داشته است، با اعتراف به انزوای رژیم صهیونیستی در منطقه گفته است که اسرائیل اکنون در «خاورمیانه ای بی ثبات» قرار گرفته، و «دریایی طوفانی آن را محاصره کرده ،که بخش های بزرگی از آن نمی خواهند اسرائیل را به عنوان عضوی از خود بپذیرند».

صحبت های جنگ طلبانه برخی سران رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که امروز هم بنا بر عادت گذشته چند تن از سران سابق رژیم صهیونیستی نظیر «الیاهو وینوگراد» (رئیس سابق دیوان عالی اسرائیل) و «شائول موفاز» (معاون سابق نخست وزیر رژیم صهیونیستی) به شدت از طرح های جنگ طلبانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ایهود باراک انتقاد کردند.

وینوگراد در صحبت های امروز خود مواضع نتانیاهو و باراک را نهایت «بی مسئولیتی» خوانده و خطاب به نتانیاهو گفته بود «خفه شو!»، و موفاز نیز نتانیاهو را بی عقلی خوانده است که آینده اسرائیل را به خطر انداخته است.

کلید واژه ها: اسرائیل رژیم صهیونیستی نتانیاهو


نظر شما :