سفیر سابق آمریکا در افغانستان دستگیر شد

۰۳ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۵:۴۸ کد : ۱۹۰۵۸۷۱ سرخط اخبار

سفیر سابق آمریکا به رانندگی در حال مستی و فرار از صحنه جرم در واشنگتن متهم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، رایان کروکر، سفیر سابق آمریکا پس از بازداشت و انجام تست هایی توسط پلیس واشنگتن مشخص شد که دو برابر حالت عادی الکل مصرف کرده است.

کروکر در 14 اوت (24 مرداد) زمانی که سوار بر یک فورد مدل 2009 بود تلاش کرد تا از لاین چپ به سمت راست بپیچد و در همین حال با یک کامیون برخورد کرد اما نگه نداشت و به رانندگی خود ادامه داد.

یک شاهد عینی در صحنه تصادف می گوید: بدیهی بود که راننده مست است. پس از آن من با پلیس تماس گرفتم و پس از تعقیب و گریز راننده دستگیر شد.

کروکر ماه گذشته پس از سه دهه خدمت در برخی از خطرناکترین نقاط جهان و اخیرا در افغانستان، بازنشسته شد. کروکر که به زبان عربی تسلط دارد و شش بار به عنوان سفیر آمریکا خدمت کرده است، سال گذشته به درخواست باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا سکان سفارت افغانستان را در کابل به دست گرفت اما در سال 2012 اعلام کرد که به علت مساله شرایط جسمانی خود دیگر قادر به ادامه مسئولیت هایش نیست. وی در عراق، پاکستان، کویت، لبنان و سوریه به عنوان سفیر حضور داشته است.

دادگاه بعدی کروکر قرار است در دوازدهم سپتامبر (22 شهریور) برگزار شود و این در حالی است که این دیپلمات آمریکایی تمام اتهامات خود را رد می کند


نظر شما :