ایران دستور بمبگذاری بلغارستان را به حزب الله داده است!

۳۰ تیر ۱۳۹۱ | ۱۶:۳۸ کد : ۱۹۰۴۳۹۶ سرخط اخبار

پس از مقامات صهیونیست، مقامات آمریکایی هم در راستای جنگ روانی شکل گرفته حول محور انفجار بلغارستان، به اتهام‌زنی علیه ایران پرداختند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، پس از انفجار اتوبوس اسرائیلی‌ها در بلغارستان، مقامات رسمی آمریکا در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز، حزب‌الله را به دست داشتن در این انفجار متهم کرده و مدعی شدند که ایران به تلافی ترور دانشمندان هسته‌ای خود، دستور انجام این انفجار را صادر کرده است.

این مقام آمریکایی مدعی شده است که عامل انتحاری این ترور، عضوی از شاخه‌های حزب‌الله بوده و با راهنمایی ایران دست به این اقدام زده است.

وی عنوان کرده است که دستور این اقدام به تلافی ترور دانشمندان ایرانی صادر شده است. به نوشته هاآرتص دو مقام رسمی دیگر آمریکا نیز که نامی از آن‌ها منتشر نشده، ایران را به دست داشتن در این انفجار متهم کرده‌اند.

همچنین باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نیز پس از این انفجار در صحبت‌هایی به حمایت از اسرائیل پرداخته و بر روابط قوی آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

پیش از این "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز بلافاصله پس از این انفجار مدعی شده بود که حزب‌الله لبنان با حمایت ایران این حمله را انجام داده است.

وی طی بیانیه‌ای مدعی شده بود: تمامی علایم ایران را نشان می‌دهد. اسرائیل با قدرت به ترور ایرانیان جواب خواهد داد.

از سوی دیگر "ایهود باراک" وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمله به اتوبوس گردشگران اسرائیلی در بلغارستان، سخت و خطرناک بوده و بخشی از جنگ اسرائیل با ایران و حزب‌الله است.

در حادثه انفجار اتوبوس در فرودگاه بلغارستان که سرنشینان آن اسرائیلی بوده‌اند، دست‌کم 7 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند.




نظر شما :