سوقصد به جان همسر اوباما؟

۲۴ تیر ۱۳۹۱ | ۱۶:۵۹ کد : ۱۹۰۴۱۱۲ سرخط اخبار
رئیس پلیس واشنگتن اعلام کرد، بازجویی‌ها از مامور اسکورتی که میشل اوباما، همسر رئیس‌ جمهوری آمریکا را تهدید به قتل کرده بود، همچنان ادامه دارد و وی خلع سلاح شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، "کتی لانیر"، رئیس پلیس واشنگتن گفت: پلیس و نیروهای سرویس مخفی آمریکا هنوز دقیقا نمی‌دانند که این افسر پلیس به میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس‌ جمهوری آمریکا چه گفته و یا قصدش چه بوده است اما طبق اظهارات میشل اوباما، این مامور اسکورت که 17 سال سابقه کاری دارد به وی گفته است که قصد شلیک به او را دارد و در تلفن همراه خودش، نوع سلاحی که قرار بود به میشل شلیک کند، نشان داده است.

این مقام مسئول پلیس گفت: این افسر پلیس همسر اوباما را تهدید کرده که به وی شلیک می‌کند و در صورتی که این اقدام یک تهدید باشد، این یک جنایت محسوب می‌شود.

این افسر پلیس تحت بازجویی که نامش فاش نشده، برای مدت 17 سال در خدمت به عنوان اسکورت موتور سوار در خدمت گارد ریاست جمهوری آمریکا بوده است. پس از این ماجرا که توسط یکی دیگر از افسران پلیس گزارش شد، این افسر پلیس خلع سلاح شد.

"جاش ارنست"، معاون مشاور مطبوعاتی کاخ سفید در جریان سفر به ویرجینیا به همراه اوباما از این رویداد مطلع شد.

این رویداد زمانی رخ داد که میشل اوباما در رستورانی واقع در مرکز شهر واشنگتن به همراه حداقل پنج مامور پلیس دیگر در حال صرف صبحانه بود.

چند تن از ماموران پلیس همراه همسر اوباما اعلام کردند که افسر متهم از تلفن همراه خود برای نشان دادن سلاحی که قصد داشته از آن برای کشتن میشل اوباما استفاده کند، استفاده کرده است.

این افسران همچنین بعدا اعلام کردند که این پلیس متهم احتمالا از وسیله‌ای که قابلیت پخش صدای تیراندازی را داشته استفاده کرده است.

رئیس پلیس واشنگتن در ادامه گفت، احتمال دارد که اقدام این افسر پلیس تنها یک شوخی بوده باشد اما ما در بازجویی در هر یک از افسران حاضر در آنجا متوجه شدیم که این افراد داستان‌های متفاوتی از اتفاق رخ داده، می‌گویند. ما تحقیقات خود را در این زمینه ادامه می‌دهیم.

نظر شما :