تصاویر: این زن کیست؟

۱۹ تیر ۱۳۹۱ | ۱۹:۲۴ کد : ۱۹۰۳۸۷۶ سرخط اخبار

دیپلماسی ایرانی: تصویر خانمی که در چند عکس اخیر در کنار کیم جونگ اون رهبر جوان کره شمالی ایستاده ، شک و شبهه های فراوانی را در خصوص هویت وی به راه انداخته است. بر اساس گزارش خبرگزاری های رسمی کره جنوبی که تمامی حوادث در سئول را زیر نظر دارند، این خانم یا خواهر کوچک تر و یا همسر کیم جونگ اون است.
 


تلویزیون کره شمالی اخیرا تصویری از کیم جونگ اون و این خانم را در حال ادای احترام به مجسمه کیم ایل سونگ بنیانگذار کره شمالی نشان داده است. بر اساس این تصاویر، خانم همراه کیم جونگ اون میان 20 تا 30 سال سن دارد. موهای کوتاه، کت و دامن مشکی و قالب صورت این خانم برخی را به این باور رسانده که وی خواهر کوچک تر کیم جونگ اون است.
 


یو جونگ تحصیل کرده خارج از کره شمالی است. برخی نیز او را همسر کیم جونگ اون می دانند. فرضیه سوم نیز این است که این خانم هیون سانگ خواننده مشهور کره شمالی و معشوقه کیم جونگ اون است. وی آخرین بار در سال 2006 میلادی در ملاعام دیده شد تا ماه مارس گذشته که در حالی که باردار بود تصویری از او به نمایش درامد.
 


 


 

با این وجود تحلیل گران مسائل داخلی کره شمالی ادعا می کنند که احتمال اینکه این خانم همسر یا معشوقه کیم جونگ اون باشد بسیار ضعیف است چرا که پنهان نگاه داشتن همسران در میان دو رهبر پیشین کره شمالی نیز از اولویت ها بوده است.

 




نظر شما :