جزئیاتی از جوخه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

۱۸ تیر ۱۳۹۱ | ۱۸:۴۷ کد : ۱۹۰۳۸۲۴ سرخط اخبار

گزارش جدیدی از وجود جوخه مخصوص ترور دانشمندان هسته ای ایران در آژانس جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) پرده برداشت.

به گزارش پرس تی وی، در این گزارش که در سایت خبری سی بی اس منتشر شده، اطلاعاتی درباره ترور دانشمندان هسته ای از کتاب " جاسوسان علیه آرماگدون: جنگ های مخفی اسرائیل" نوشته دن راویو خبرنگار سی بی اس و یوسی ملمان روزنامه نگار اسرائیلی فاش شده است.

این مقاله اطلاعات دقیقی را از اینکه چگونه یک واحد عملیاتی موساد به نام "کیدون" ( واژه عبری معادل سرنیزه) مأموران خود را برای ترور دانشمندان ایرانی آموزش می دهد، را افشا کرد.

دن راویو و یوسی ملمان گزارش دقیقی از عملیات و فعالیت های مخفی موساد در داخل ایران ارائه می کنند.

این کتاب نتیجه تحقیقات 50 ساله ترورهای تحت رهبری موساد است و نشان می دهد که تمامی ترورهای صورت گرفته در ایران توسط اسرائیلی هایی صورت گرفته که با گذرنامه های جعلی وارد کشور شده اند.

عملیات های واحد کیدون بسیار پیچیده و فوق سری است و با آموزش های ویژه ای از جمله اموزش شناخت کدگذاری و ارتباطات فوق امنیتی انجام می گیرد.

هدف این واحد، اختلال در فعالیت های هسته ای ایران است.

از این کتاب و دیگر منابع چنین بر می آید که کیدون به حدی تفکیک شده است که دفترش دیگر در موساد نیست. ماموران کیدون که خود را "تیم" می نامند ، به ندرت به موساد می روند. حتی وقتی با ماموران موساد در دیگر واحد ها تعامل دارند ، از اسامی مستعار استفاده می کنند. در عملیات میدانی، مردان کیدون از اسم سوم و در برخی موارد حتی از اسم چهارم و پنجم برای خود استفاده می کنند.

آنها شامل هر چیزی که برای عملیات اطلاعاتی لازم باشد، است: تجسس ، فرار، مطالعه درباره اشیاء و یادگیری کلیه مطالب درباره آن اشیاء.آنها در حفظ کردن کدها و برقراری ارتباط در ماموریت هایشان بدون برانگیختن شک کسی حرفه ای می شوند.مردان و زنان کیدون کسانی هستند که مدیر موساد از آنها برای ماموریت های بسیار خطرناک ا ز جمله عملیات پیچیده جمع آوری اطلاعات که به حرفه ای ها نیاز دارد ، استفاده می کند.

دانشمندان ایرانی، مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد، مجید شهریاری، و مسعود علی محمدی همگی توسط مأموران موساد ترور شده اند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی از هیچ تلاشی برای اختلال و توقف فعالیت های هسته ای ایران فروگذاری نمی کنند.

( ۴ )

نظر شما :