مخالفت با سفر گردشگران رژیم صهیونیستی به کشمیر

۱۷ تیر ۱۳۹۱ | ۱۵:۴۱ کد : ۱۹۰۳۷۳۶ سرخط اخبار
'میرواعظ عمرفاروق' با اشاره به این بیشتر این گردشگران ماموران موساد در لباس گردشگر هستند گفت: ما پذیرای همه میهمانان و بازدید کنندگان هستیم اما نمی توانیم بپذیریم که آژانس های اطلاعاتی اسراییلی از کشمیر بازدید کنند.

به گزارش ایرنا، میرواعظ ضمن تاکید بر اینکه چنین اقداماتی از سوی دولت هند شک برانگیز است افزود: آنها باید از چنین اقداماتی که احساسات مسلمانان را جریحه دار می کند ،پرهیزکنند.

وی گفت: موضوع مسجدالاقصی به مسلمانان سراسر دنیا مربوط می شود و تنها فلسطین ها نیستند که درگیر آن هستند.

این مواضع میرواعظ عمر فاروق دو روز پس از آن ابراز شد که بخش گردشگری کشمیر تصمیم گرفت به منظور اغنای گردشگران صهیونیستی برای سفر به کشمیر، هیاتی را به تل آویو بفرستد.

نمایش های خیابانی و نمایش فیلم های مستند درباره کشمیر از جمله برنامه هایی است که برای هیات اعزامی به اسراییل در نظر گرفته شده بود.

این در حالی است که گفته می شود این سفر بدلیل انتشار اخبار در روزنامه های سرینگرمرکز ایالت جامو و کشمیر هند و واکنش های زنجیره ای و گسترده از سوی سازمان های مختلف در آخرین لحظات لغو شده است.

بر اساس گزارشی مقصد بعدی این هیات پس از اسراییل، اردن و دوبی در نظر گرفته شده بود.

دره کشمیر از ابتدای سال جاری میلادی شاهد افزایش تعداد گردشگران بوده است، بطوری که 540 هزار نفر از جمله 17 هزار خارجی از این منطقه بازدید کرده اند.



نظر شما :