غوغاسالاری غرب تاثیری بر برنامه هسته‌ای ندارد

۱۰ تیر ۱۳۹۱ | ۱۵:۴۰ کد : ۱۹۰۳۴۴۳ سرخط اخبار
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ روانی و غوغاسالاری غرب تاثیری در فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران ندارد.

مهدی دواتگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران همچنان بر اهداف استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای پایبند بوده و در این راه گام برمی دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ایران به عنوان یک قدرت هسته ای وارد عرصه بین المللی شده و قدرت های جهانی باید این مساله را بپذیرند گفت: ایران بر حق غنی‌سازی خود پافشاری می کند در حالی که دولت‌های غربی در قبال بحث هسته‌ای و غنی سازی 20 درصد جمهوری اسلامی، مانور می‌دهند.

وی اضافه کرد: هم اکنون غرب با جوسازی در بین افکار عمومی جهان در صدد است تنش های منفی علیه پرونده انرژی هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب تلاش می کند فعالیت هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی را با اهداف جنگ طلبانه جلوه دهد در حالی که فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ' ما به دنبال تسلیحات جنگی نیستیم' تاثیر خود را در افکار عمومی جهان گذاشته است.

دواتگری افزود: غرب و مخالفان توسعه ایران اسلامی که هم اکنون با تهدیدهای خود کاری از پیش نبرده اند، با مطرح کردن بحث های حاشیه ای در مذاکرات هسته ای در صدد هستند زمان را به نفع خود پایان دهند.

وی گفت: خواست ملت و مسوولان جمهوری اسلامی استفاده صلح آمیز از حق خود در انرژی هسته ای است و از این موضع عقب نشینی نخواهند کرد.

وی اظهارکرد: مذاکرات هسته ای بطور قطع دنبال خواهد شد و گروه 1+5 باید خواسته های به حق جمهوری اسلامی ایران را قبول کند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.



نظر شما :