احمد شفیق و 3 دخترش از مصر خارج شدند

۰۶ تیر ۱۳۹۱ | ۱۷:۱۶ کد : ۱۹۰۳۳۰۰ سرخط اخبار
به دنبال آن که اتهامات جدیدی علیه حسنی مبارک و احمد شفیق درخصوص هدر دادن اموال عمومی وارد شده است، یک روزنامه مصری امروز (سه‌شنبه) از خروج احمد شفیق به همراه سه دخترش از مصر و رفتن آنها به امارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری "اوفد"، احمد شفیق، نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری مصر بامداد امروز قاهره را ترک کرده و با هواپیمای شماره 650 به سمت ابوظبی حرکت کرد. سه دختر شفیق وی را در این سفر را همراهی کردند.

این روزنامه در ادامه گزارش داد: بعد از آن‌که مشخص شد شفیق قصد ترک کردن کشور را دارد برخی از کارکنان فرودگاه وی را متهم به سرقت اموال مردم کرده و وی را محاصره کردند، اما احمد شفیق با سرعت به سمت هواپیما گریخت.

عبدالمجید محمود، دادستان کل مصر ابلاغیه‌ای را برای آغاز تحقیقات درخصوص احمد شفیق و حسنی مبارک به اتهام هدر دادن اموال عمومی صادر کرده است.

شفیق نیم ساعت قبل از پرواز هواپیما به فرودگاه رسید و با یک خودرو ویژه به سمت هواپیما رفت و دختران وی با اتوبوس مخصوص مسافران وارد هواپیما شدند.

پیش از آن که شفیق سوار هواپیما شود برخی از کارکنان فرودگاه خطاب به وی گفتند " شما مملکت را تخریب می‌کنید و سپس می‌گریزید" اما شفیق به آن‌ها توجهی نکرده و سکوت اختیار کرد.

نظر شما :