طرح قتل مبارک و پادشاه عربستان

۰۲ تیر ۱۳۹۱ | ۰۵:۵۵ کد : ۱۹۰۳۰۸۵ سرخط اخبار

فعال سیاسی بحرینی از وجود طرحی برای قتل حسنی مبارک رییس جمهوری مخلوع مصر و عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه کنونی عربستان خبر داد.

" قاسم الهاشمی " روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم با اشاره به ادامه نقض حقوق ملت بحرین توسط رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی افزود: اخیرا نشستی میان سازمان های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در بحرین به دلیل ترس از احتمال خارج شدن اوضاع از کنترل برگزار شد.

وی ادامه داد: از جمله نتایج نشست می توان به صدور حکم قتل مبارک، امیر عبدالله، سوق دادن مصر به سوی جنگ داخلی، افزایش کمک به رژیم آل خلیفه در بحرین و رژیم عربستان پس از عبدالله اشاره نمود.

وی خاطر نشان کرد: در این نشست سه روزه روسای بخش های مختلف سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، بحرین و عربستان شرکت داشتند که همچنان در بحرین هستند.

به گفته الهاشمی، منامه به اتاق عملیات سازمان های جاسوسی تبدیل شده که از طریق آن، واشنگتن، لندن و رژیم صهیونیستی از نحوه انجام امور آگاه می شوند.

این شخصیت بحرینی یادآور شد: کشورهای مزبور از حرکت مردمی در مصر و خارج شدن آن از کنترل نگرانند و معتقدند، خروج مصر از سلطه آمریکا و صهیونیستها، رژیم صهیونیستی را به شدت زیر فشار قرار می دهد. 

وی در ادامه، سرکوب ملت بحرین توسط رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی و حضور سازمان های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشورش را محکوم کرد.



نظر شما :