هشدار پادشاه بحرین به مخالفان

۲۶ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۷:۱۹ کد : ۱۹۰۲۷۶۳ سرخط اخبار

پادشاه بحرین اعلام کرد که هرگز اجازه نخواهد که به نیروهای مسلح اهانت بیشتری شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه الجزیره، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در دیدار با افسران ارتش این کشور مدعی شد: مخالفان به دنبال ایجاد انزجار و اهانت به آزادی بیان در کشور هستند و این مساله تا حد تجاوز به نیروهای دفاعی بحرین رسیده است در حالی که ما هرگز اجازه تکرار این مساله را نخواهیم داد.

حمد بن عیسی آل خلیفه اعلام کرد: سازمان‌های اجرایی مربوطه باید اقدامات لازم را برای توقف چنین تجاوزاتی اتخاذ کنند.

علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی در این کشور اخیرا از ارتش انتقاد کرده و گفته بود که ارتش نمی‌تواند درخواست‌ها در زمینه اصلاحات دموکراتیک را در بحرین سرکوب کند.

این در حالیست که هاشم الصباغ"، یکی از رهبران جمعیت عمل اسلامی بحرین در گفت و گو با شبکه خبری العالم، سخنان اخیر حمد بن عیسی آل خلیفه در زمینه تهدید تظاهر کنندگان و نیروهای مخالف حکومت را واکنشی شتابزده ارزیابی کرد.

وی گفت: چنین سخنانی نتیجه‌ای جز بحرانی‌تر کردن اوضاع نخواهد داشت و امید کسانی را که ندای آشتی و گفت‌و‌گو با رژیم سر می‌دهند، به باد می‌دهد.

الصباغ تصریح کرد: بحرین همواره با این گونه اظهارات غیرمسئولانه و به دور از روال دموکراتیک اداره شده است.

عضو برجسته جمعیت عمل اسلامی بحرین در ادامه گفت: به دنبال جلوگیری رژیم آل خلیفه از برگزاری تظاهرات تحت عنوان "خونریزی را بس کنید"، منامه به کانون فعالیت‌های مخالفان حکومت تبدیل شده است.


نظر شما :