حمایت وزیر دفاع از اصلاحات در سوریه

۲۳ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۵:۵۸ کد : ۱۹۰۲۶۴۹ سرخط اخبار

مهر نوشت:

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه کشورهای دیگر نباید در امور داخلی سوریه دخالت کنند، گفت: همه بخصوص مردم سوریه باید از اصلاحات اساسی در کشور خود حمایت کنند.

سردار احمد وحیدی درباره اقدامات تروریستی در سوریه اظهار داشت: متاسفانه هنوز یک عده به دنبال ایجاد ناامنی و هرج و مرج در این کشور عربی هستند اما با این وجود شاهد اصلاحات در سوریه هستیم.

وزیر دفاع درباره اینکه چه توصیه ای به مخالفان دولت سوریه دارید و آینده این کشور را چگونه ارزیابی می کنید؟ افزود: ما در امور داخلی این کشور دخالت نمی کنیم اما براین باورم که باید براساس قانون، روند موجود در این کشور طی شود.

وحیدی در ادامه این گفتگو درخصوص دستاوردهای متخصصان صنایع هوافضای وزارت دفاع ، این دستاوردها را در افزایش توان و قدرت بازدارندگی کشور و متخصصان داخلی دانست و افزود: خوشبختانه در سایه تلاش و استعداد متخصصان کارآمد امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از پشتیبانی بسیار مطمئن در حوزه تجهیزات و تسلیحات موشکی برخوردار هستند.

وی دستاوردهای صنایع هوافضای وزرات دفاع را در راستای اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بر همه ما واجب است که از ارزش ها ی انقلاب و شهدا دفاع و پاسداری کنیم.



نظر شما :