نتانیاهو و عباس تا چند روز آینده با هم دیدار می‌کنند

۲۷ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۸:۲۲ کد : ۱۹۰۰۰۵۴ سرخط اخبار

منابع صهیونیست از دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تا چند روز آینده خبر دادند.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، "بنیامین نتانیاهو" و "محمود عباس" در راستای ازسرگیری مذاکرات مستقیم سازش تا چند روز آینده با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

منابع صهیونیست در این باره مدعی شدند که نتانیاهو از شرط به رسمیت شناختن"دولت یهودی اسرائیل" به عنوان پیش‌شرط ازسرگیری مذاکرات دو طرف فلسطینی و اسرائیلی چشم‌پوشی کرده است.

انتشار این خبر در حالی است که دفتر نتانیاهو پیش از این اعلام کرده بود که روز سه‌شنبه این هفته نتانیاهو با "سلام فیاض" رئیس دولت انتصابی تشکیلات خودگردان در دفتر وی در قدس اشغالی دیدار می‌کند.

قرار است فیاض در این دیدار نامه عباس در خصوص روند سازش را به نتانیاهو تحویل دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هفته پیش همچنین گزارش دادند که نتانیاهو در نشست با فیاض دیدار مستقیم با عباس و ازسرگیری مذاکرات سازش را درخواست خواهد کرد.

در همین راستا عباس که برای دیدار با مقامات ژاپن به این کشور سفر کرده است، اعلام کرد که از زمان تحویل نامه به نتانیاهو وی فرصت دارد که ظرف دو هفته پاسخ نامه را بدهد.

توقف شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس شرقی و به رسمیت شناختن مرزهای 67 و اصل راه‌حل دو دولت از جمله شروط تشکیلات خودگردان برای بازگشت به میز مذاکرات سازش است.



نظر شما :