تل آویو کدام رئیس جمهور را می پسندد؟

۲۳ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۷:۰۵ کد : ۱۸۹۹۸۹۰ سرخط اخبار
فارس: مقامات رژیم صهیونیستی در حالی به تعریف و تمجید از "عمر سلیمان" رئیس سابق دستگاه اطلاعات مصر و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور ادامه می‌دهند که مردم مصر همچنان از نامزدی وی خشمگین هستند.

به گزارش فارس به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، دو تن از مقامات این رژیم عمر سلیمان را مورد تمجید قرار داده و تاکید کردند که وی برای اسرائیل فرد مناسبی است.
"سیلوان شالوم" معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سلیمان قادر است جلوی قاچاق سلاح از سیناء به نوار غزه را بگیرد.
وی افزود: سلیمان که به امور کاملا واقف است قادر است تغییراتی را ایجاد کرده و جلوی قاچاق سلاح و طرف‌های ضد اسرائیلی به نوار غزه را بگیرد؛ وی بارها بین اسرائیل و طرف‌های مختلف فلسطینی میانجی‌گری کرده است.
از سوی دیگر "بنیامین بن الیعازر" وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی گفت که سلیمان فرد مناسبی برای اسرائیل است.
رادیو رژیم صهیونیستی همچنین به نقل از برخی منابع مصری گزارش داد که با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در تاریخ 23 ماه می آینده، "احمد شفیق" آخرین نخست‌وزیر مبارک به نفع عمر سلیمان کنار خواهد رفت.
روزنامه صهیونیستی"یدیعوت آحارونوت" نیز نوشت که سلیمان یکی از یاران وفادار مبارک و دست راستی وی است و در اسرائیل به یک افسر و جنتلمن معروف است.
در همین راستا برخی مطبوعات وابسته به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار دادند که به منظور حفظ شانس پیروزی سلیمان در انتخابات از تعریف و تمجید زیاد از وی خودداری کنند زیرا این به ضرر سلیمان خواهد بود.
 

نظر شما :