رمزگشایی از سپر دفاع موشکی در اطراف ایران

۲۱ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۸:۰۰ کد : ۱۸۹۹۸۰۸ سرخط اخبار

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: از بابت سپر دفاع موشکی خلیج‌فارس نگرانی نداریم.

به گزارش ایسنا، امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید علی صیادشیرازی در جمع خبرنگاران با اشاره به سپر دفاع موشکی خلیج‌فارس، اظهار کرد: ما از این بابت نگرانی نداریم و تدابیر بسیاری از قبل برای مقابله با آن اندیشیده شده است.

وی افزود: آمریکا مدت‌هاست که طرحی برای دفاع موشکی از رژیم صهیونیستی دارد که این طرح چند حلقه را در برمی‌گیرد که یکی از این امکانات موشکی و نظامی در مدیترانه و داخل سرزمین‌های اشغالی مستقر شده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: آن‌ها به دنبال ایجاد حلقه هشدار اولیه، کسب اطلاعات و تعیین مسیر موشک‌ها بودند که این حلقه اخیرا نیز با نام ناتو در ترکیه مستقر شده است، اما واضح است که بهره‌برداری از سوی آن، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: این موضوع برخی از منطقه‌ را نیز پوشش می‌دهد. ما از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌کردیم که حلقه دوم هشدار آن‌ها در خلیج‌فارس باشد و از یک سال قبل منتظر اعلام آن بودیم که این امر اخیرا کلید خورد.

وی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با هزینه کشورهای عربی به دنبال ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی هستند و جای تاسف دارد که این امر با پول مسلمانان منطقه صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پایان خاطر نشان کرد: هم سپر موشکی خلیج‌فارس و هم ترکیه به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی است، اما ما تمهیدات بسیاری از قبل برای این‌ها اندیشیده‌ایم.

( ۳ )

نظر شما :