تل آویو، قاهره را تهدید به حمله نظامی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۵:۲۱ کد : ۱۸۹۹۷۱۹ سرخط اخبار
فارس: ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد که برای پاسخ به شلیک‌کنندگان موشک از خاک مصر به سرزمین اشغالی، دست به اقدام نظامی خواهد زد.
خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی مصر را به اقدام نظامی تهدید کرد
 کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم طی دو روز گذشته مسئله شلیک موشک‌ها به شهر"ایلات" را بررسی کرد.
بر اساس این گزارش "ایهود باراک" وزیر جنگ، "بنی گانتس" رئیس ستاد مشترک ارتش و ژنرال"تال روسو" فرمانده منطقه جنوبی در نشستی حملات موشکی به ایلات را مورد بررسی قرار دادند.
بر اساس این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هرگز اجازه نخواهد داد وضعیت به این صورت باقی بماند و نیروهای ارتش تا کنون به سمت اراضی سیناء تیراندازی نکرده و به خاطر توافقنامه صلح بین اسرائیل و مصر خویشتنداری کرده‌اند.
گزارشگر نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: اکنون نگاه‌ها به سمت نیروی هوایی و نیروهای دیگر ارتش است که به هر گونه حمله‌ای به اسرائیل پاسخ خواهند داد و اگر مشخص شود که یک باندی قصد شلیک موشک و یا اجرای عملیات ضد اسرائیلی از خاک مصر را دارد اسرائیل این باند را در داخل سیناء هدف قرار خواهد داد.
چند روز پیش رژیم صهیونیستی مدعی شد که دو فروند موشک از سیناء به شهر ایلات واقع در جنوب سرزمین اشغالی اصابت کرده اما تلفاتی دربرنداشته است.

نظر شما :