منافقین تنها امید برای متوقف کردن ایران!

۱۱ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۷:۱۰ کد : ۱۸۹۹۴۵۲ سرخط اخبار
شهردار پیشین نیویورک می‌گوید گروهک تروریستی منافقین تنها امید امریکا برای متوقف کردن برنامه انرژی هسته‌ای ایران از طریق حمله‌ای نظامی است.

به گزارش پرس تی وی روزنامه "اینترنشنال بیزنس تایمز" به نقل از رودلف جولیانی که در کنفرانسی در پاریس سخنرانی می‌کرد نوشت که امریکا باید از گروهک منافقین برای حمله نظامی به برنامه (انرژی) هسته‌ای ایران استفاده کند.

میخائیل موکاسی، دادستان کل پیشین امریکا، تام ریج، رییس پیشین امنیت داخلی امریکا، جان بولتون، نماینده پیشین امریکا در سازمان ملل و پاتریک کندی، نماینده پیشین "رود آیلند" نیز در این کنفرانس حضور داشتند.

وی افزود: "من احساس می‌کنم تنها چیزی که (ایران) را متوقف می‌کند و تنها چیزی که احمدی نژاد (رئیس جمهور این کشور ) را متوقف می‌کند این است که آن‌ها فشار را ببینند، قدرت را ببینند، عزم را ببینند و امریکایی را ببینند که مایل به حمایت از افرادی است که به دنبال براندازی رژیم ایران هستند."

اظهارات جولیانی باوجود این واقعیت بیان می‌شود که گروهک منافقین به علاوه ۴۹ گروه دیگر از جمله القاعده، در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی وزارت امور خارجه امریکا قرار دارند. ارائه "پشتیبانی یا منابع مادی" برای چنین گروه‌هایی یا دریافت کمک‌های مالی از آنها غیرقانونی است.

با وجود این قانون، سه مقام عالی‌رتبه پیشین امریکا در حال حاضر از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور به خاطر دریافت پول از گروهک منافقین برای سخنرانی تحت بازجویی هستند.

اد رندل، فرماندار پیشین پنسیلوانیا، شهردار سابق فیلادلفیا و رییس کمیته "دموکراتیک ملی" نخستین کسی بود که به خاطر پذیرفتن هزینه‌های سخنرانی از گروهک تروریستی منافقین تحت بازجویی قرار گرفت . لوئیس فریه، رییس پیشین اف‌بی‌آی و ژنرال بازنشسته هیو شلتون، رییس پیشین ستاد مشترک ارتش امریکا نیز احضار شدند.

ده‌ها سیاستمدار امریکایی طی چند سال گذشته از جمله هاوارد دین، فرماندار پیشین ورمونت و رئیس پیشین کمیته "دموکراتیک ملی"، ژنرال بازنشسته، وسلی کلارک، بیل ریچاردسون، فرماندار پیشین نیومکزیکو، اندی کارد، رییس پیشین ستاد کاخ سفید در زمان بوش و حتی لی همیلتون، رییس سابق کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا که همچنین نایب رئیس کمیسیون۱۱ سپتامبر نیز بود، از گروهک تروریستی منافقین مبالغی دریافت کرده‌اند.

جولیانی که برای هر سخنرانی ۱۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند، از سوی "کمیته ایران دموکراتیک فرانسه" برای شرکت در "کنفرانس پاریس" دعوت شد. وزارت خزانه‌داری امریکا می‌گوید که چنین سازمان‌های ایرانی به طور مخفیانه از گروهک منافقین پول دریافت کرده و آن را به سخنرانان خود پرداخت می‌کنند.

اعضای گروه تروریستی مجاهدین خلق در سال ۱۹۸۶ میلادی به کشور عراق فرار کرده و در آنجا تحت حمایت صدام حسین اردوگاهی را در استان دیاله در نزدیکی مرز عراق با ایران بر پا کردند.

این گروهک تروریستی همچنین به خاطر همکاری با صدام، دیکتاتور اعدام شده عراق، در سرکوب قیام‌های ۱۹۹۱ در جنوب این کشور و کشتار کردهای عراقی شهرت دارند. منافقین حملات تروریستی بسیاری علیه شهروندان و مقامات دولتی ایران انجام داده‌اند.

نظر شما :