بوش رسما حمایت خود را از رامنی اعلام می‌کند

۱۱ فروردین ۱۳۹۱ | ۰۳:۲۱ کد : ۱۸۹۹۴۳۶ سرخط اخبار


رئیس جمهوری سابق آمریکا قرار است امروز در مراسمی در ایالت تگزاس حمایت خود را از "میت رامنی" کاندیدای پیشتاز جمهوریخواهان در رقابت های ریاست جمهوری آمریکا رسما اعلام کند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، "جرج دابلیو بوش" رئیس جمهوری پیشین آمریکا در نظر دارد امروز پنجشنبه در مراسمی در شهر هیوستن ایالت تگزاس حمایت خود از "میت رامنی" کاندیدای پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات درون حزبی آمریکا رسما اعلام کند.

"جیل گیتچو" سخنگوی رامنی اعلام کرد: بوش و رامنی قرار است در کنار یکدیگر مقابل خبرنگاران حاضر شده و با آنها صحبت کنند.

این گزارش افزود: حضور رامنی در کنار بوش پسر به عنوان چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا نشانه دیگری از این امر است که حزب جمهوریخواه در حال متحد شدن برای حمایت قاطع از میت رامنی است در شرایطی که ریک سنتوروم و نیوت گینگریچ را تحت فشار قرار می دهد تا از این رقابت ها کناره گیری کنند.

بنا بر این گزارش، جرج بوش پیش از این نیز اظهاراتی را در حمایت از رامنی در طول رقابت های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا اعلام کرده بود، اما از اعلام حمایت رسمی خود و تأیید رامنی خودداری می کرد.

این در شرایطی است که "باربارا بوش" همسر جرج بوش و بانوی اول سابق آمریکا پیشتر رسما از رامنی حمایت کرده بودند.

علاوه بر این، "جب بوش" فرزند آنها نیز هفته گذشته رسما از میت رامنی حمایت کرد.

"جب بوش"، پسر "جرج بوش" رئیس‌جمهور سابق آمریکا و فرماندار پیشین ایالت فلوریدا که از نفوذ بالایی برخوردار است هفته گذشته با اشاره به پیروزیهای "میت رامنی" فرماندار پیشین ایالت ماساچوست و نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که از وی در انتخابات آتی حمایت خواهد کرد.

رامنی پیش از این در انتخابات ایالت‌های "اوهایو"، "ویرجینیا"، "ورمنت"، "ماساچوست" و "آیداهو"، "آلاسکا "، "پورتو ریکو" و"ایلینوی" پیروز شده است.

رقابت های درون حزبی جمهوریخواهان در ایالت‌های آمریکا همچنان ادامه دارد تا از بین آنها یک نفر به عنوان نماینده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر سال جاری با "باراک اوباما" رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به رقابت بپردازد. 

نظر شما :