هشدار وزارت خارجه آلمان به حمله نظامی علیه ایران

۰۶ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۸ کد : ۱۸۹۹۲۶۱ سرخط اخبار
وزیر امور خارجه آلمان با هشدار نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران گفت که اقدام نظامی علیه تهران تاثیرات معکوسی به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گیدو وستروله در گفت‌وگو با مجله آلمانی فوکوس بیان کرد:‌ سیاست اعمال تحریم‌ها (علیه ایران) تنها زمانی موفق خواهد بود که تعداد بیشتری از کشورها در آن مشارکت داشته باشند؛ از این رو بحث بر سر احتمال حمله نظامی اسراییل به تاسیسات هسته‌یی ایران تاثیرات معکوسی خواهد داشت.

وی با اعلام مجدد حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسراییل حق دارد که باشد. هم‌چنین از نظر آلمان، امنیت اسراییل جزو منافع ملی‌اش است. این مساله امری کاملا شناخته شده است و نیازی هم به توضیح ندارد.

به گزارش روزنامه‌ی الوسط، این در حالی است که نجیب رزاق ، نخست‌وزیر مالزی گفت که کشورش واردات نفت خام از ایران را متوقف خواهد کرد.

بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی مالزی "برناما"، رزاق روز جمعه گذشته اعلام کرد که واردات نفت خام مالزی از ایران مقادیر بسیار کمی است.

برخی منابع شرکت ملی نفت مالزی اعلام کردند که آوریل آینده قبل از اجرایی شدن تحریم‌ها، واردات نفت خام مالزی از ایران متوقف خواهد شد.

نظر شما :