ضارب تولوز کشته شد یا خودکشی کرد؟

۰۴ فروردین ۱۳۹۱ | ۰۰:۰۲ کد : ۱۸۹۹۲۱۳ سرخط اخبار
خبرآنلاین : مردی که پلیس فرانسه از روز گذشته آپارتمان او را به اتهام کشتن چند کودک و یک معلم یهودی در تولوز به اشغال خود در آورده بود کشته شد. شبکه خبری یورونیوز دقایقی پیش اعلام کرد محمد مراح که مظنون اصلی قتل های تولوز بوده است خود را از پنجره آپارتمانی که در آن زندگی می کرد به پایین انداخته و کشته شده است.این ادعا در حالی از سوی یورونیوز مطرح شده است که آسوشییتدپرس در خبر تکمیلی خود ادعا کرده است که محمد مراح هدف اصابت گلوله تک تیراندازی از نیروهای امنیتی فرانسه قرار گرفته است. این مساله که وی به ضرب گلوله کشته شد یا خودکشی کرده است باید مورد تایید رسمی پلیس فرانسه قرار گیرد.
صدها نفر از ماموران پلیس فرانسه از روز چهارشنبه ظهر تا دقایقی پیش آپارتمان او را که مظنون به همکاری با القاعده نیز شده بود به تصرف و اشغال خود در آورند.
این فرانسوی الجزایری که دیروز اعلام کرده بود خود راتسلیم خواهد کرد ناگهان صبح امروز اقدام به منفجر کردن چند بمب کرده و با پلیس درگیر شد.
یورو نیوز با پخش تصاویری از اطراف آپارتمان او و پخش صدای شدید تیراندازی ها گفت که او با پلیس درگیر شده و نهایتا در حالیکه مسلح بوده از پنجره اپارتمان محل زندگی اش به بیرون پریده است.
متهم شدن محمد مراح به عنوان مظنون اصلی حادثه تولوز که در آن چند کودک یهودی به همراه مربی شان کشته شدند در حالی است که پیشتر رسانه ها احتمال دست داشتن گروه های نئو نازی در این حادثه را مطرح کرده بودند.
با کشته شدن محمد مراح دیگر مشخص نخواهد شد که آیا او واقعا در این ماجرا دست داشته یا خیر؟

نظر شما :