تحریم‌های ضدایرانی به هیچ دردی نمی‌خورند

۰۳ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۵ کد : ۱۸۹۹۲۰۵ سرخط اخبار

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی به قلم "مراو باتیتو" اذعان کرد که تحریم‌های ضدایرانی غرب به هیچ دردی نخورده‌اند.

به گزارش فارس، این روزنامه صهیونیستی نوشت: در حالی که باراک و نتانیاهو با صادی بلند با یکدیگر به دعوا ادامه می‌دهند، ایران به راحتی در حیاط خلوت اسرائیل جولان می‌دهد.

باتیتو در عین اذعان به واقعیت فوق، تلاش زیادی برای ارائه چهره‌ای سیاه از ایران نموده است. وی مدعی شده است که بنیادگرایی اسلامی ایران توجهی به آنچه خشم ایرانیان از تحریم‌ها خوانده می‌شود، ندارد و دست به سرکوب کسانی می‌زند که به دنبال آینده‌ای متفاوت هستند.

علی‌رغم ادبیات تند و زشت به‌کار گرفته شده در این مقاله، نویسنده به‌هرحال چاره‌ای جز این نداشته تا اذعان کند که تحریم‌ها نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند.

در این مقاله اذعان شده است که زبان صحبت سرمایه‌داری غربی با ایران زبانی اقتصادی‌ست اما این چنین تحریم‌ها آخرین چیزی‌ست که ممکن است ایران را بیازارد.

نوینده یدیعوت با همان زبان بی‌ادبانه خود نتوانسته است به سوریه اشاره نکند و مدعی‌ شده است که سوریه نیز مثالی خوب در مورد ایران است که شش ماه است در شرایط بد به حیات خود ادامه داده است.

تحریم‌های غرب بر ضد ایران با هدف متوقف ساختن برنامه هسته‌ای کشورمان به کار گرفته شده‌اند اما برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران، همچنان رو به پیشرفت است.



نظر شما :