منامه درصدد گفتگو با مخالفین است

۲۱ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۶:۱۶ کد : ۱۸۹۸۸۸۸ سرخط اخبار
یکی از مشاوران پادشاه بحرین از تصمیم حکومت این کشور برای مذاکره با مخالفان برای فرونشاندن موج بیداری اسلامی در این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، "نبیل الحامر" مشاور رسانه ای پادشاه بحرین اعلام کرد که حکومت این کشور قصد انجام "مذاکرات جامع" با مخالفان را دارد تا بدین ترتیب به اعتراضات یک ساله کشور پایان داده شود.
این مقام بحرینی همچنین اعلام کرد که این مذاکرات بزودی برگزار خواهند شد و در این راه حکومت بحرین اتهامات وارده بر کارکنان بیمارستانی و پزشکان را کاهش داده است.
درجریان انقلاب بحرین، حکومت این کشور اقدام به بازداشت کارکنان بیمارستانی و پزشکانی کرد که به مجروحان انقلاب بحرین کمک ارائه می کردند.
در همین رابطه خبرگزاری بحرین نیز به نقل از الحامر نوشت : مشاور رسانه ای پادشاه اعلام کرده که بزودی مذاکرات فراگیری با حضور تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی بحرین و همچنین هر کسی که خواهان پایان دادن به وضعیت ناآرام کشور باشد برگزار می شود.
اما "جمعیت الوفاق" مهمترین حزب مخالف حکومت آل خلیفه در واکنش به سخنان الحامر اعلام کرد که در جریان این مذاکرات قرار نداشته و بطور رسمی مطلبی در این رابطه به اطلاع الوفاق نرسیده است.

 

نظر شما :