جدیدترین سناریوی ضد ایرانی مقامات رژیم اسرائیل

۱۸ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۵:۳۹ کد : ۱۸۹۸۸۰۲ سرخط اخبار
گویا پایانی بر برنامه‌های رژیم صهیونیستی در راستای جوسازی علیه ایران و تلاش برای تشدید فشارهای بین‌المللی علیه کشورمان متصور نیست، به گونه‌ای که در آخرین مورد از این جوسازی‌ها، مقامات این رژیم ادعا کرده‌اند ایران طرحی ـ یا به قول آنها، طرح دیگری ـ برای حمله به دیپلمات‌های این رژیم دارد!

به گزارش «تابناک»، روز گذشته «موساد» به ترکیه هشدار داده است که مأموران دیپلماتیک این رژیم، ممکن است در معرض خطر بمب‌گذاری‌های ایران باشند.

روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» که این خبر را به نقل از روزنامه «حریت» ترکیه نقل کرده، نوشته است: سازمان موساد در نامه‌ای به سازمان اطلاعات ترکیه، از نقشه ایران برای حمله به اهداف اسرائیلی در خاک ترکیه خبر داده است.

بنابراین، موساد مدعی شده که چهار فرد وابسته به جمهوری اسلامی ایران، مدتی است وارد ترکیه شده‌اند و اسلحه و مهماتی در اختیار دارند که بناست در حملات از آنها استفاده شود.

این در حالی است که مقامات ترک، تاکنون هیچ اظهار نظری در باره این خبر نکرده‌اند.

این ادعا را می‌توان جدیدترین مورد از فضاسازی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران دانست که به شیوه‌ای کم و بیش آشنا و مشابه موارد پیشین، صورت می‌گیرد.

بد نیست به یاد بیاوریم که در انفجار رخ داده در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو نیز، مورد مشابهی رخ داده بود. در آن مورد، چند روز پس از انفجار، فاش شد که رئیس موساد، پیش از این رخداد به هند رفته و با برخی مقامات اطلاعاتی این کشور دیدار کرده بود. این در حالی است که بر پایه مدارک پلیس هند، در آن مورد نیز قوی‌ترین فرضیه، دخالت خود رژیم صهیونیستی در بمب‌گذاری بوده است.

جالب اینجاست که بیشتر این گونه ادعاها درباره کشورهایی مطرح می‌شود که روابط خوب و یا با اهمیتی برای ایران دارند؛ هند (از مهمترین شرکای تجاری ایران)، گرجستان (کشوری با رابطه بسیار دوستانه با ایران) و اینک ترکیه (کشوری با اهمیت استراتژیک که به احتمال بسیار، میزبان مذاکرات ایران با گروه 1+5 نیز خواهد بود).

به این ترتیب، ناگفته پیداست که رژیم صهیونیستی از این کارها چه هدفی را دنبال می‌کند. این رژیم تلاش دارد با دامن زدن به فضای بی‌اعتمادی جهانی، جلوی هر گونه توافق میان ایران و طرف‌های غربی را گرفته و به زعم خود، ایران را منزوی کند.
 

نظر شما :