در ارتباط با بمب گذاری ماه گذشته در دهلی نو

یک روزنامه نگار فعال خبرگزاری ایرانی دستگیر شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۸:۴۴ کد : ۱۸۹۸۷۷۰ سرخط اخبار
خبرگزاری رویترز گزارش داد که مقامات هندی یک روزنامه نگار محلی که برای یک خبرگزاری ایرانی کار می‌کرده است را در ارتباط با بمب گذاری ماه گذشته دستگیر کرده اند.
دیپلماسی ایرانی: خبرگزاری رویترز گزارش داد که مقامات هندی یک روزنامه نگار محلی که برای یک خبرگزاری ایرانی کار می کرده است را در ارتباط با بمب گذاری ماه گذشته دستگیر کرده اند.
ماه گذشته انفجار یک بمب مغناطیسی متصل شده به خودرو دیپلمات های اسرائیلی، موجب زخمی شدن همسر یکی از کارمندان سفارت اسرائیل در دهلی نو شد. مقامات اسرائیل مدعی شدند که ایران در این بمب گذاری نقش داشته و البته جمهوری اسلامی نیز این اتهام را رد کرد.
اما روز چهارشنبه رویترز گزارش داد که یک روزنامه نگار 30 ساله هندی به نام محمد قسیم در این زمینه دستگیر شده است. البته در این گزارش مشخص نشده که این روزنامه نگار برای کدام یک از خبرگزاری های ایرانی کار می کرده است. گفته می شود که وی با یکی از بمب گذاران در ارتباط بوده اما به طور مستقیم در این ماجرا نقشی نداشته است.
این در حالی است که در فاصله کوتاهی پس از انفجار دهلی نو، انفجارهایی نیز در بانکوک پایتخت تایلند رخ داد و چند ایرانی به اتهام نقش داشتن در این بمب گذاری ها دستگیر شدند.



نظر شما :