با حمله به ایران مخالفت کن!

۱۷ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۸۹۸۷۴۰ سرخط اخبار
چند مقام پیشین نظامی و اطلاعاتی آمریکا از باراک اوباما خواستند «در برابر فشار برای حمله به ایران به خاطر برنامه هسته‌یی‌اش مقاومت کند.»
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه خبری آنتی‌وار گزارش داد که این مقامات ارشد پیشین آمریکایی یک صفحه کامل آگهی‌های روزنامه واشنگتن‌پست را با عنوان "آقای رییس‌جمهور: به جنگ انتخابی با ایران جواب منفی دهید" به خود اختصاص دادند.
پل ایتون، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا، توماس فینگار، معاون پیشین مدیر بخش تحیلی سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا، جوزف هور، ژنرال بازنشسته آمریکایی، پل پیلار، یکی از مقامات بازنشسته آژانس اطلاعات جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) و رودولف اوستوویچ، ژنرال بازنشسته آمریکایی از مقاماتی بودند که نام آنها در این صفحه ذکر شده است.
در این آگهی آمده است که «هر چالشی الزاما راه‌حل نظامی ندارد» و «تا وقتی ما یا متحدانمان مورد حمله قرار نگرفته‌ایم جنگ باید آخرین گزینه باشد».
در این آگهی علاوه بر آن نقل‌قول‌هایی از مقامات فعلی و پیشین آمریکایی از جمله لئون پانتا، وزیر دفاع آمریکا، رابرت گیتس، وزیر دفاع پیشین آمریکا و مایکل مولن، رییس پیشین ستاد مشترک نیروهای نظامی آمریکا ذکر شده است که توضیح می‌دهند چرا حمله به ایران اقدام نابجایی است.

 

نظر شما :