مخالفت نتانیاهو با تجدید مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5

۱۳ اسفند ۱۳۹۰ | ۰۴:۱۰ کد : ۱۸۹۸۵۶۲ سرخط اخبار
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در کنفرانس خبری با نخست وزیر کانادا گفت که مذاکرات هسته‌ای ایران با جامعه بین‌الملل نباید تجدید شود.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل ایده تجدید مذاکرات بین‌الملی با ایران درباره موضوع هسته ای این کشور را رد کرد.

وی که در کنفرانس مطبوعاتی در اوتاوای کانادا با "استیون هارپر" نخست وزیر این کشور صحبت می‌کرد، گفت: (ایران) از این طریق می‌تواند همان کاری را که قبلا انجام می داد انجام دهد. آنها می توانند همانند قبل از این گفت‌وگوها برای فریب و ایجاد تاخیر استفاده کنند و بنابراین خواهد توانست برنامه هسته‌ای خود را به پیش ببرند و خط پایان هسته‌ای برسند.

نتانیاهو افزود: من معتقدم که جامعه بین‌الملل نباید در این تله بیفتد.

قرار است که نتانیاهو پس از سفر به کانادا به واشنگتن برود و روز دوشنبه با "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو کند تا به اختلافات با آمریکا درباره موضوع هسته‌ای ایران بپردازند.

این در حالی است که "باراک اوباما" روز جمعه در گفت‌وگو با مجله آتلانتیک گفت که "تمام گزینه ها برای تعامل با برنامه هسته‌ای ایران روز میز است" و گفت که آخرین گزینه در این زمینه "مولفه نظامی" است. 

نظر شما :