باراک برای مذاکره درباره ایران عازم واشنگتن شد

۰۸ اسفند ۱۳۹۰ | ۲۰:۰۴ کد : ۱۸۹۸۴۳۰ سرخط اخبار

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به منظور گفت‌وگو در خصوص موضوع ایران و برنامه هسته‌ای این کشور عازم واشنگتن شد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، دفتر ایهود باراک اعلام کرد که وی امروز دوشنبه برای گفت‌وگو با مقامات آمریکایی در خصوص موضوع هسته‌ای ایران عازم واشنگتن شده است.

دفتر باراک اعلام کرد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نظر دارد در طول این سفر این دو روزه خود با "جوزف بایدن" معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و "لئون پانتا" وزیر دفاع آمریکا و همچنین "تام دانیلون" مشاور امنیت ملی آمریکا که هفته گذشته در تل‌آویو به سر می برد، دیدار و گفت‌وگو کند.

این دیدار یک هفته قبل از گفت‌وگوهای برنامه‌ریزی شده میان "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیوینستی صورت می‌گیرد.

مقامات صهیونیستی اصرار دارند تا برنامه هسته‌ای ایران را تسلیحاتی جلوه دهند این در حالی است که ایران یکی از اعضای پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای است و بارها تأکید کرده که برنامه هسته‌ای کاملاً صلح‌آمیز دارد و چندی پیش نیز آژانس‌های جاسوسی آمریکا اعتراف کردند که شواهدی که نشان دهد ایران در حال ساخت تسلیحات اتمی است، وجود ندارد.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در سخنرانی خود در آغاز به کار نشست هفتگی کابینه اسرائیل اعلام کرد که محور نشست آتی او با "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا در واشنگتن که برای تاریخ 5 مارس سال جاری برنامه ریزی شده است، عمدتا به موضوع پیشرفت های ادامه دار برنامه هسته ای ایران اختصاص خواهد داشت.



نظر شما :