هشدار نتانیاهو به اعضای کابینه‌اش در مورد ایران

۰۶ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۸:۲۶ کد : ۱۸۹۸۳۴۷ سرخط اخبار
یک روزنامه عربی امروز در گزارشی نوشت: در حالی که ایهود باراک دست به بازخوانی پرونده های حمله به عراق زده، نتانیاهو بار دیگر به اعضای کابینه خود هشدار داد که درباره ایران موضعی اتخاذ نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الحیات چاپ لندن امروز در گزارشی نوشت: دفتر نتانیاهو اخیرا پیامکی را برای تلفن های همراه اعضای هیئت وزیران ارسال کرده که طی آن از آنها خواسته است درباره موضوع برنامه هسته ای ایران سکوت کنند.

در این پیامک نتانیاهو همچنین از اعضای کابینه اش تقاضا کرده در صورت تمایل برای اعلام موضع درباره ایران با وی هماهنگ کنند.

یک مقام مسئول در دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در این باره به اسوشیتدپرس گفت: نتانیاهو این اقدام (ارسال پیامک) را در سالهای اخیر پس از ترور دانشمندان هسته ای ایران و برخی انفجارها در این کشور که به جاسوسان اسرائیلی نسبت داده شده 10 بار انجام داده است.

از سوی دیگر، "یولی ادلشتاین" وزیر امور اطلاع رسانی کابینه نتانیاهو تاکید کرد: نخست وزیر به وزیران حزب لیکود اطلاع داده که درباره ایران سر و صدا و صحبتهای زیادی وجود دارد و تقاضا کرده که آنها در این باره اظهاراتی را مطرح نکنند.

این در حالی است که اخیرا "ایهود باراک" دست به واکاوی پرونده حمله به عراق در سال 1981 که طی آن تاسیسات هسته ای این کشور از سوی اسرائیل هدف قرار گرفت زده است.

بر این اساس وی با اشاره به مخالفت "شیون پرز" با حمله به تاسیسات هسته ای عراق در صدد است علیه وی که گفته می شود با حمله به ایران مخالف است، موضع بگیرد.

خاطرنشان می شود منابع آگاه در تل آویو اخیرا به اختلافات میان مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در زمینه حمله به ایران اشاره کرده بودند  که نشان از نگرانی شدید تل آویو از تبعات انجام چنین حمله ای دارد.



نظر شما :