عربستان مخالفین را تهدید کرد

۰۲ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۸۹۸۲۰۳ سرخط اخبار

یک منبع امنیتی عربستانی تظاهرات ساکنان استان القطیف را "اقدامات تروریستی جدید" توصیف کرد که توسط افراد "گمراه ‌شده" صورت می‌پذیرد!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، این منبع امنیتی در وزارت کشور عربستان مدعی شد: آنچه که در استان القطیف در حال روی دادن است، نوعی اقدامات تروریستی جدید به شمار می‌آید.

وی در ادامه افزود: ما در استان القطیف شاهد وقوع درگیری میان نیروهای امنیتی و افراد گمراه شده هستیم و این اقدامات نوعی اقدامات تروریستی جدید به شمار می‌آید.

این منبع عربستانی همچنین تاکید کرد: نیروهای امنیتی عربستان با این مسائل در صورت وخیم‌تر شدن اوضاع با قدرت تمام و دست آهنین مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: این افراد که تعداد محدودی هم هستند، توسط دستان بیگانگان عمل می‌کنند و این اقدامات به دلیل مواضع خارجی عربستان در قبال امت عربی و اسلامی صورت می‌پذیرد.

این منبع عربستانی همچنین تاکید کرد: چنین اقداماتی باعث نمی‌شود تا عربستان از ایفای وظایف ملی خود در قبال کسانی که خون ملتشان را می‌ریزند، عقب‌نشینی کند.

وی در ادامه افزود: عقلای استان القطیف باید مقابل این افراد معدود بایستند و به وظایف تاریخی خود عمل کنند.

استان القطیف عربستان که دارای اکثریت ساکنان آن شیعه هستند، اخیرا شاهد برگزاری تظاهرات برای تحقق اصلاحات سیاسی و اجتماعی بوده است.



نظر شما :