اجلاس استانداران همسایگان خزر در مازندران به تعویق افتاد

۱۳ آذر ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۸۵۵۲ سرخط اخبار

استاندار مازندران با بیان اینکه به دلیل برخی از مشکلات اجلاس استانداران ساحلی دریای خزر در پائیز امسال برگزار نشد، گفت: استان مازندران از بهمن ماه سال جاری آمادگی دارد که میزبان استانداران ساحلی کشورهای حاشیه دریای خزر باشد.

سید علی اکبر طاهایی در گفتگو با مهر، در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه علت لغو اجلاس استانداران ساحلی کشورهای حاشیه دریای خزر چه بود؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از استانداران استانهای ساحلی کشورهای روسیه، قزاقستان، تاجیکستان و آذربایجان بنا به دلائلی نمی توانستند پائیز امسال برای شرکت در اجلاس استانداران ساحلی کشورهای حاشیه دریای خزربه ایران بیایند لذا از معاون وزیر امورخارجه کشورمان درخواست کردیم که زمان برگزاری این اجلاس را به تعویق بیندازد.

استاندار مازندران همچنین در جواب این سئوال که اجلاس استانداران ساحلی کشورهای حاشیه دریای خزر چه زمانی برگزار خواهد شد؟ نیز گفت: استان مازندران از بهمن ماه سال جاری آمادگی دارد که میزبان استانداران ساحلی کشورهای حاشیه دریای خزرباشد و در این رابطه منتظر دریافت نظرات این استانداران هستیم.

گفتنی است، پیش از این قرار بود براساس برنامه ریزیهای انجام شده از سوی وزارت کشور استانداران ساحلی کشورهای حاشیه خزر نهم و دهم آبانماه سال جاری در استان مازندران گرد هم آیند.


نظر شما :