عبدالله:ذر‌ه‌ای از خاک فلسطین را به کسی نخواهیم داد

۲۶ شهریور ۱۳۹۰ | ۲۰:۴۳ کد : ۱۶۳۰۵ سرخط اخبار

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هشدار درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها، تأکید کرد: ما آزادی کل فلسطین را میخواهیم و ذره‌ای از خاک آن را به کسی نخواهیم داد. پایتخت فلسطین قدس شریف است.

 

به گزارش فارس، رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی سخن می گفت، اظهار داشت: اسراییل و آمریکا در تحولات منطقه دخالت می‌کنند. آنها که از ملت‌ها تک خورده‌اند امروز می‌خواهند پاتک بزنند.

وی با اشاره به سهم ملت فلسطین در این خیزش‌های اسلامی یادآور شد: ملت فلسطین 60سال است که علیه صهیونیست‌ها مبارزه و ایستادگی می‌کند لذا پروژه صهیونیست‌ها امروز توسط ملتها با شکست مواجه شده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه امروز ملت فلسطین و ملت‌های دیگر در مرحله جدیدی از مبارزه قرار دارند هشدار داد: این مرحله خطرات زیادی دارد و باید ملت‌ها هوشیاری بسیاری از خود نشان دهند و فریب توطئه‌های آنها را نخورد.

رمضان‌عبدالله تأکید کرد: ما آزادی کل فلسطین را می‌خواهیم و ذره‌ای از خاک آن را به کسی نخواهیم داد. بنابراین می‌گوییم که پایتخت فلسطین قدس شریف است.

وی در خاتمه سخنان خود به پروژه سازش آمریکا و برخی دول عربی اشاره کرد و گفت: غرب با همکاری برخی کشورهای دیگر به دنبال این بود که ملت‌های مسلمان را به سازش با رژیم غافل صهیونیستی بکشاند. اما ملت ایران در کنار ملت‌های دیگر مقاومت کردند بنابراین ما باید کل فلسطین را از زیر یوغ صهیونیستها آزاد کنیم.



نظر شما :