خبر دقیق احمدی نژاد از بن لادن

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۲۰:۲۱ کد : ۱۲۷۸۳ سرخط اخبار
رییس جمهوری با بیان این که خبر دقیق دارم که بن لادن از مدتها قبل از کشته شدن در اختیار نظامیان آمریکایی بود اظهار داشت: آنها نه برای مبارزه با تروریسم و متلاشی کردن گروه هایی که به ادعای آنها تروریست هستند این فرد را کشتند بلکه این اقدام برای تامین خوراک تبلیغاتی در جامعه آمریکا و جلب آرای مردم در انتخابات بود.
    
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد روز یکشنبه در دیدار مدعوین کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریست برای صلح عادلانه در نهاد ریاست جمهوری افزود: رییس جمهور قبلی آمریکا برای نجات اقتصاد آمریکا و جلب آرا به منطقه ما حمله کرد و یک میلیون انسان را کشت و نفر بعدی هم با همان روش و منش روی کار آمد.

رییس جمهوری نظام سلطه و استکباری را در سراشیبی سقوط دانست و گفت: با تغییر مهره‌ها تغییری در نظام غیرعادلانه حاکم بر جهان انجام نخواهد شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی رفتنی هستند و باید خود را برای جهان سرشار از عدالت آماده کنیم.

رییس جمهوری با اشاره به اظهارات مقامات ارشد آمریکایی مبنی بر این که آنها پایان تاریخ قلمداد می‌شوند، اظهار داشت: حرف او را تایید می‌کنم چرا که آنها در پایان تاریخ خودشان هستند و سوخت تاریخی و دوره آنها به پایان رسیده و در سراشیبی سقوط قرار دارند.

احمدی نژاد از نظام ضد انسانی و توسعه طلب حاکم بر جهان در مقطع کنونی به عنوان بزرگترین، قدرتمندترین و آخرین مانع در برابر استقرار عدالت در جهان یاد کرد و گفت: این گروه از غارتگران و ظالمان تاریخ از سایر غارتگران طول تاریخ غارتگرتر، کینه ورزتر و ضد انسان تر هستند و کشتار و غارتی که آنها در طول 10 سال اخیر انجام داده اند دهها برابر کشتار و غارت طول تاریخ است.

رییس جمهوری با بیان این که با فروپاشی نظام سلطه راه برای استقرار عدالت و حاکمیت انسان‌ها باز خواهد شد خطاب به مهمانان خارجی حاضر در مراسم خاطر نشان کرد: به لطف خدا و ایستادگی شما و بیداری ملت ها نظام سلطه به پایان راه رسیده است.

احمدی نژاد با بیان این که ملت های ما، ملت‌هایی آزادیخواه، عدالتخواه و به دنبال استقرار کرامت انسانی هستند یادآور شد: دولت‌ آمریکا و متحدین آن به دنبال نجات رژیم صهیونیستی هستند و اگر از دل این حوادث رژیم صهیونیستی از مرگ حتمی نجات پیدا کند مردم منطقه دهها سال در سایه ترور، تهدید و ناامنی زندگی خواهند کرد.

رییس شورای عالی امنیت ملی از رژیم صهیونیستی به عنوان اساس و پایه نظام سلطه نام برد و گفت: اگر اساس نظام سلطه نابود شود، نظام سلطه آمریکا و متحدان آن فرو خواهد ریخت.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ترور در واقع کشتن شخصیت، فرهنگ و جسم دیگران برای تسلط بر آنها و غارت منابع آنهاست به سوابق طولانی ترور در طول تاریخ اشاره کرد و از قابیل به عنوان اولین تروریست دنیا و از نمرود و فرعون به عنوان دیگر تروریست‌های مشهور دنیا یاد کرد که در برابر منطق توحیدی حضرت ابراهیم (ع) و موسی (ع) طغیان کردند.

وی با اشاره به ترور حضرت عیسی (ع)، ترور پیامبر عزیز اسلام (ص) را نیز یادآور شد و با اشاره به ترور حضرت امیرالمومنین (ع) به عنوان انسان بزرگ بی نظیر در طول تاریخ اظهار داشت: هر وقت دامنه استکبار گسترده تر شده دامنه ترور هم گسترش پیدا کرده است، همچنان که در دوره برده داری شخصیت هزاران انسان ترور شد و انسان‌ها در خدمت ثروت اندوزی و تحکیم سلطه مستکبران به کار گرفته شدند.

رییس جمهوری با اشاره به ترور فرهنگ ملت‌ها، بزرگان و شخصیت های آزادیخواه به تداوم دامنه ترور تا عصر حاضر اشاره کرد و با اشاره به برگزاری این مراسم در سالن شهید بهشتی گفت: سی سال قبل در همین ساختمان رییس جمهور و نخست وزیر ایران توسط کسانی که مورد حمایت دولت آمریکا و بسیاری از دولت های اروپایی بوده اند ترور شده اند؛ همانانی که جنگ جهانی اول و دوم را راه انداختند و طی آن انسانهای زیادی کشته شدند.

وی خاطر نشان کرد: امروز همان برده داران، استعمارگران و مستکبران جهان به بهانه 11 سپتامبر جنگ عراق و افغانستان را راه انداختند که تا کنون بیش از یک میلیون انسان کشته شدند.

رییس جمهوری در ادامه اظهار داشت: آنها به بهانه جنگ جهانی دوم و هولوکاست جنایتکارترین و تروریست ترین نوکرهای خود را به زور سلاح در فلسطین حاکم کردند و مدت 63 سال است که هر روز ما شاهد ترور، کشتار و تجاوز هستیم و پنج جنگ گسترده تا کنون توسط صهیونیست ها به راه انداخته شده است.

رییس جمهوری شرایط منطقه در 63 سال اخیر را به واسطه شکل گیری رژیم صهیونیستی در شرایط تهدید و ناامنی عنوان کرد و با اشاره به جنگ های این رژیم علیه لبنان و جنگ اخیر غزه خاطر نشان کرد: هر انسان آزادیخواه و عدالت طلبی در برابر این جریان تاریخی قد علم کرد ابتدا او را ترور شخصیت کردند و متهم کردند و اگر نتوانستند او را ساکت کنند او را برای همیشه خاموش کردند.

وی با بیان این که فهرست کردن تروریست ها به ساعت ها زمان نیاز دارد خاطر نشان کرد: ریشه تروریسم خودخواهی ها و برتری جویی‌های کسانی است که به حق خود قانع نیستند و به دنبال دست اندازی به حقوق دیگران هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز برای مبارزه با تروریسم و برپایی صلح عادلانه در اینجا جمع شده ایم و صلح به معنای امنیت و آرامش پایداری است که در آن شخصیت حقیقی انسان ها تجلی کند و استعدادهای حقیقی انسان ها شکوفا شود، کرامت و بزرگی انسان ها تثبیت شود.

احمدی نژاد صلح واقعی را در خدمت انسانیت و کمال و شکوفایی انسان دانست و گفت: بدون تردید صلح حقیقی و پایدار فقط و فقط برپایه استقرار عدالت تثبیت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: صلح منهای عدالت یا تسلیم خفت بار است یا مرگ ننگین.

وی با تاکید بر این که صلح فقط و فقط بر پایه اجرای عدالت قابل تحقق است خاطر نشان کرد: صلح حقیقی زمانی برپا می‌شود که عدالت به طور کاملا برپا شود و صلح منهای عدالت مفهوم و ظلمی فریبنده است.

احمدی نژاد از زیاده خواهی استکبار به عنوان بزرگترین خطر در برابر تحقق صلح عادلانه نام برد و گفت: به نسبت قدرت و تسلط یک انسان خودخواه و توسعه طلب امنیت و صلح جهانی به خطر می‌افتد و تروریست گسترش پیدا می‌کند و گستره تروریسم و میزان ناامنی نسبت مستقیمی با دایره قدرت و استیلای مستکبران دارد.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: قابیل یک نفر را ترور کرد اما وقتی قابیل در چهره رییس جمهوری سابق آمریکا متجلی می‌شود وی یک میلیون انسان را می‌کشد و همان قابیل زمانی که در چهره حاکمان اروپایی در قرن گذشته ظاهر شد صد میلیون انسان را ترور می‌کند و زمانی که در چهره استعمار کهنه و نو بروز یافت دهها میلیون نفر انسان و صدها ملت، قوم و قبیله ترور شدند.
وی تصریح کرد: اگر صهیونیست ها تا به امروز در محدوده فلسطین تثبیت می‌شدند از نیل تا فرات تحت سیطره و غارت آنها بود.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: کسانی می‌توانند پرچمدار صلح و مبارزه با تروریسم باشند که خود انسان هایی عادل باشند که از لازمه های عدالت، مبارزه است.

رییس جمهوری تاکید کرد: به میزانی که عدالت در جهان مستقر شود ریشه های تجاوز و تروریسم خشکانده می شود و محو تروریسم زمانی است که عدالت به طور کامل مستقر شده باشد.
احمدی نژاد از انسان های ناصالح و به ذات تروریسم که در برخی کشورها به قدرت رسیده اند و همچنین نظام مدیریت ظالمان حاکم بر جهان که فرصت های لازم برای استیلا، استکبار، ترور و قدرت نمایی انسان‌های ناصالح را فراهم می‌کند به عنوان عوامل گسترش تروریسم در جهان نام برد.

وی اظهار داشت: حاکم شدن انسان های صالح در مراکز قدرت جهان و استقرار نظام مدیریتی عادلانه در جهان به صلح عادلانه و پایدار منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: هر چه انسان های حاکم بر جهان عادلتر باشند صلح برپایه عدالت گسترده تر و پایدارتر خواهد بود.

رییس جمهوری اظهار داشت: برای مبارزه با تروریسم و ظلم باید پایگاه ها و ارکان ستم جهانی را مورد هجمه قرار دهیم و اصرار ما بر محو رژیم صهیونیستی و اضمحلال آن از این ناحیه است.
وی از رژیم صهیونیستی به عنوان پایگاه اصلی اعمال ظلم و ترور و تروریست های اصلی دنیا حتی در مناطقی نظیر آمریکای جنوبی، آفریقا و شرق دور یاد کرد و گفت: رژیم صهیونیستی ستون خیمه انسجام دنیا طلبان، مستکبران و تروریست های جهانی است.

وی با اشاره به فضای ساخته شده در غرب که در آن علیه خدا و پیامبران سخن گفتن آزاد است اما علیه رژیم صهیونیستی سخنی نباید گفته شود، گفت: آنها همه مفاهیم قدسی را در هم شکسته اند و هیچ امر مقدسی را باقی نگذاشته اند همچنان که توحید، عدالت، حقیقت، صداقت و پاکی را کشته اند.

وی خاطر نشان کرد: تنها محوری که تمام مستکبران بر آن متحد هستند و آن را مقدس تر از خدا و پیامبران و آیات الهی می‌دانند وجود رژیم صهیونیستی است.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز دایره ترور از محدوده فرهنگ و فیزیک انسان ها فراتر رفته است به ترور اقتصادی ملت های جهان در قالب غارت منابع آنها اشاره کرد و گفت: آنها با استفاده از ساختارهای مالی نظام های حاکم بر جهان میلیاردها دلار از جیب ملت ها می برند و فقر را به این جوامع منتقل می‌کنند و اینجاست که این پرسش مطرح می‌شود که یک هزار و 600 میلیارد دلار کسری بودجه دولت آمریکا از چه محلی تامین شده است؟ که غیر از خلق پول کاغذی و برداشت از جیب ملت ها نبوده است.

احمدی نژاد از امام علی (ع) به عنوان شهید راه عدالت یاد کرد و با اشاره به سخنان ایشان مبنی بر این که در هیچ جا ثروتی انباشته نخواهد شد مگر این که حقی از مظلوم ضایع شده باشد گفت: وجود این همه فقیر در دنیا در کنار ثروت های انباشته شده ناشی از ترور اقتصادی ملت هاست.

وی دستیابی به پیروزی در مسیر مقابله با تروریسم را نیازمند استواری در مسیر تحقق عدالت عنوان کرد و گفت: مبارزه در راه عدالت سنگین ترین مبارزه انسان و مهمترین ماموریت الهی پیامبران است.

احمدی نژاد در ادامه اظهار داشت: استقرار عدالت جز با محبت امکان پذیر نیست و در این مسیر باید همه انسان ها را دوست داشته باشیم، حتی کسی که با او مقابله می‌کنیم و می جنگیم.
وی از عدالت به عنوان بالاترین و زیباترین هدیه به انسان ها یاد کرد و گفت: زمانی در این مسیر موفق هستیم که متحد باشیم و همه ملت ها طالب عدالت باشند و همه انسان ها در این مسیر حرکت کنند و بایستند.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: اگر یک انسان عدالتخواه به استقرار عدالت جهانی امید نداشته باشد نمی‌تواند به مبارزه ادامه دهد و خداوند وعده داده است که اگر انسان‌ها عدالت را جستجو کنند عدالت گستر حقیقی و انسان کامل را خواهد فرستاد.

پیش از سخنان رییس جمهوری دبیر مجمع صلح اسلامی گزارشی از روند برگزاری کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریست برای صلح عادلانه ارایه کرد در ادامه پنج تن از مدعوین و شرکت کنندگان خارجی شرکت کننده در این کنفرانس بین المللی به بیان دیدگاه های خود درباره ساز و کار تحقق صلح عادلانه و مبارزه با تروریست بیان کردند و از پیشتازی جمهوری اسلامی ایران و رییس جمهوری در مقابله با نظام سلطه به عنوان حامیان اصلی تروریسم در جهان تجلیل کردند.

نظر شما :