بن علی در عربستان چه می کند؟

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۰۱:۲۷ کد : ۱۲۱۴۱ سرخط اخبار
دیکتاتور فراری تونس که در عربستان سعودی است، روزگار نکبت باری را می گذراند.

به گزارش «تابناک»، خبرنگار روزنامه اماراتی «البیان»، با اشاره به غیرواقعی بودن سکته مغزی بن علی می نویسد: رئیس جمهور مخلوع تونس به همراه همسر خود ـ که غیر رسمی از او طلاق گرفته ـ در یک ویلا در شهر «ابهاء» زندگی می کنند.

او هیچ گاه از محل اقامت خود خارج نمی شود، ولی همسر او با روبنده و نقاب از ویلا خارج و ما یحتاج روزانه را از نزدیکترین سوپرمارکت تهیه و به سرعت برمی گردد.

بن علی چند روزی است که در حال تدوین کتاب «خدمات من به مردم و قضاوت تاریخ» است و قصد دارد این کتاب را برای روشن شدن افکار عمومی به چاپ برساند.

خبرنگار البیان می افزاید: اکنون مشخص شده که شایعه سکته مغزی بن علی کاملا ساختگی است، ولی این روزها او برای آرام بخشی ناچار است چندین نوع دارو مصرف کند.

او همواره کتاب «لاتحزن» (نگران مباش) تألیف «عائض القرنی» مبلغ وهابی را می خواند و با صدای نماز جماعت مسجد نزدیک ویلای خود وضو گرفته و به اقامه نماز جماعت می پردازد!

او در جای جای کتاب خود از توطئه گران و خائنین به تونس سخن گفته و معتقد است که توطئه ای جهانی و عربی، موجب شد که از ادامه خدمت به آفریقا و ملت تونس بازماند.

لیلی الطرابلسی همسر بن علی نیز در کنار او و در حالت قهر و طلاق غیر رسمی است و امور مربوط به خرید و پذیرایی از شوهر فراری و مریض احوال خود را عهده دار است.

نظر شما :