آل خلیفه 28 مسجد و 41 نسخه قرآن آتش زد

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۴:۰۵ کد : ۱۲۱۰۸ سرخط اخبار
"دکتر راشد الراشد " از رهبران حزب عمل اسلامی بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس به جنایات اخیر رژیم آل‌خلیفه در تخریب مساجد و آتش زدن قرآن کریم اشاره کرد و گفت: رژیم بحرین طی ماه‌های گذشته اشتباهات استراتژیکی زیادی را مرتکب شد که یکی از این اشتباهات آن بود که بحران داخلی را با ورود نیروهای اشغالگر سعودی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس به بحرانی بین‌المللی تبدیل کرد که بدون مداخله جامعه بین‌الملل حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر اشتباهات بسیار بزرگ و استراتژیک رژیم بحرین آن بود که 28 مسجد را با خاک یکسان کرد و بسیاری از اماکن مقدس و مورد احترام مردم بحرین را تخریب کرد.

راشد الراشد افزود: جهانیان این اقدامات رژیم آل‌خلیفه را دیدند. جهانیان در برابر اهانت "تری جونز " کشیش آمریکایی به ساحت قرآن کریم ساکت ننشستند و قطعا به این اهانت آل‌خلیفه به قرآن کریم نیز ساکت نخواهد نشست. نیروهای رژیم آل‌خلیفه در حمله به مساجد 41 نسخه قرآن کریم را به آتش کشیدند و شبکه‌های ماهواره‌ای تصاویر این جنایت رژیم آل خلیفه را به تصویر کشانده است.

این رهبر حزب عمل اسلامی بحرین اضافه کرد: مساجد متعلق به خداست و هیچ کس حق هتک حرمت آنها را ندارد و تخریب مساجد اهانت به تمامی مسلمانان به شمار می‌آید. البته باید ابراز تاسف کرد که چرا سازمان کنفرانس اسلامی به این اقدام هیچ واکنشی نشان نداده است و از علما و فقهای تمامی کشورهای اسلامی نیز انتظار می‌رود نسبت به این اقدام واکنش نشان دهند.

( ۱ )

نظر شما :