رئیس ستاد انتفاضه و قدس: امروز به آزادی قدس از هر زمان دیگر نزدیک‌تریم/ عقب‌نشینی اسرائیل شدت گرفته

۰۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۳ کد : ۲۰۱۸۵۱۳ سرخط اخبار

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شواهد امروز سرزمین های اشغالی نشان می دهد برگزاری روزهای جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین، به بار نشسته و امروز به آزادی قدس و فلسطین از هر زمان دیگر نزدیک تر هستیم.

سرداررمضان شریف صبح امروز هشتم فروردین ماه در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: در آستانه برگزاری روز جهانی قدس قرار داریم و در ستاد انتفاضه و قدس تصمیم گرفتیم از کنار آرامگاه قهرمان ملت ایران و شهید قدس(سردارحاج قاسم سلیمانی) روند برگزاری این روز را اعلام کنیم.

وی افزود: امسال روز قدس ۲۳ ماه رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ماه است که در جغرافیای ایران اسلامی و جهان اسلام و اقصی نقاط کره زمین برگزار خواهد شد.

شریف بیان کرد: ۴۴ سال از نامگذاری روز قدس توسط امام راحل می گذرد که فلسفه آن دفاع آزادیخواهان جهان از آرمان فلسطین است و ما دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز قدس برگزار می کنیم؛ مقام معظم رهبری همواره بر آرمان فلسطین و تقویت فلسطینی ها تاکید دارند و پرچمدار حمایت از فلسطین هستند و میدان دار این صحنه سردار حاج قاسم سلیمانی در این سال ها بوده و شاهد به ثمر نشستن زحماتش در جبهه مقاومت هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید سلیمانی تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین یاد دهد و مبارزه و تکیه بر دست و بازوان خود فلسطینی ها باشد و فلسطینی ها مجددا راه مقاومت را پیش گرفته و در دو سال گذشته ۳۰۰ شهید تقدیم کردند.

وی گفت: امروز به برکت تلاش فرزندان مقاومت و فلسطین و میدان داری حاج قاسم و رهبری، همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری اشغال شده فلسطین صحنه مبارزه است و آرزوی همه آزادی قدس است و امیدواریم مانند مردم ایران که آرزوی آزادسازی خرمشهر را در جنگ تحمیلی داشتند و تحقق یافت، بازگشت مجدد بیت المقدس را به اردوگاه اسلام شاهد باشیم و این پیروزی را جشن بگیریم.

شریف بیان کرد: به مردم فلسطین اعلام می کنیم که مردم ایران علی رغم اینکه مشکلات زیادی تحمل کرده اند، اما سرافرازانه برای کمک به مظلومین، همچنان در کنار شما هستند و شواهد امروز سرزمین های اشغالی نشان می دهد برگزاری روزهای جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین، به بار نشسته و امروز به آزادی قدس و فلسطین از هر زمان دیگر نزدیک تر هستیم.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اظهار کرد: روز قدس امسال روز اعلام پایان پیمان ننگین و ذلت بار آبراهام است که توسط ترامپ جنایتکار اعلام شد و برخی گول این جنایتکار را خوردند اما افکار عمومی جهان اسلام آن را برنتابید و امسال مسلمانان عالم فریاد برمی آورند تنها راه رسیدن به بیت المقدس، مقاومت است.

وی در ادامه سخنانش افزود: امروز رژیم صهیونیستی با تلخ ترین و پیچیده ترین بحران خود روبه‌روست. بحران امنیتی از چند سال قبل برای این رژیم آغاز شده و امروز شاهد بحران اجتماعی و سیاسی هستیم و شاهد صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی هستیم که یک فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است تا از این موقعیت استفاده کنند.

شریف اظهار کرد: شاهد مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی افراد به سرزمین های مادری شان هستیم زیرا امنیتی در هیچ نقطه سرزمین اشغالی وجود ندارد؛ روزگاری اسرائیلی ها دنبال "از نیل تا فرات" بودند که فرزندان مقاومت در فلسطین، لبنان و فرزندان حاج قاسم کاری کردند دور همان زمینی که هستند دیوار بتنی کشیده و در جای جای همان سرزمین مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست ها وجود دارد و این از برکات روز قدس است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به حاج قاسم، شهید قدس می گوییم ما به عنوان پیروان مکتب شما راه شما را با تمام قدرت و انگیزه مضاعف ادامه داده و می بینیم که پیشروی امت اسلام و عقب نشینی رژیم صهیونیستی شدت گرفته و این از برکات خون شماست؛ خون شما خیر و برکت فراوانی داشت و هنوز زنده و میدان دار و راهنمای ما برای مقاومت و آزادسازی قدس است.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :