امریکایی ها بیشترین واحدهای اقامتی را برای جام جهانی قطر رزرو کرده اند

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۵ کد : ۲۰۱۱۱۶۶ سرخط اخبار

میدل ایست نیوز: قطر اعلام کرد که امریکایی ها و در میان کشورهای منطقه اماراتی ها بیشترین واحدهای اقامتی را برای جام جهانی 2022 قطر رزرو کرده اند.

به گزارش «فرانس پرس»، «عمر عبدالرحمن الجابر»، مدیر اجرایی اداره مسکن از نهادهای حکومتی قطر، تأکید کرد که شهروندان امریکایی بیشترین کسانی بوده‌اند که برای جام جهانی 2022 قطر واحد اقامتی رزرو کرده‌اند.

الجابر گفت که در سامانه‌ای که برای رزرو واحدهای اقامتی در روزهای برگزاری جام جهانی اختصاص یافته، به ترتیب، شهروندان امریکا، مکزیک، انگلستان، برزیل و آرژانتین بیشترین موارد رزرو را به خود اختصاص داده‌اند.

در سطح کشورهای منطقه، بیشترین رزرو واحدهای اقامتی متعلق به امارات، عربستان، کویت، بحرین و مصر بوده است.

او گفت که این سامانه از زمانی که راه‌اندازی شده بیش از 22 میلیون بازدیدکننده داشته است.

الجابر همچنین تأکید کرد که بیشترین رزروها مربوط به 25 نوامبر 2022 بوده است که در آن بازی امریکا و انگلستان در گروه دوم بازی‌ها انجام خواهد شد.

وی گفت که این سامانه لحظه به لحظه به‌روزرسانی می‌شود و افزود که واحدهای اقامتی قابل رزرو نیز هر روز در حال افزایش است.

ماه گذشته، کمیته اجرایی جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد که گزینه‌های متنوعی برای اسکان هواداران تیم‌ها که به قطر سفر می‌کنند در نظر گرفته است که شامل هتل‌های 3 و 4 و 5 ستاره و هتل‌های شناور و ویلا و استودیو می‌شود.

قیمت سکونت در این انواع این سکونتگاه‌ها از شبی 80 دلار آغاز می‌شود و بر اساس نوع و موقعیت سکونتگاه افزایش پیدا می‌کند.

مسئولان قطری پیش‌بینی کرده‌اند که یک میلیون و 200 هزار تماشاچی برای دیدن بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کنند و برای آنها 130 هزار اتاق با تجهیزات کامل تهیه شده است.

الجابر تأکید کرد که این کشور در حالی ایجاد سازوکاری مشخص برای کسانی است که به خصوص از کشورهای منطقه می‌خواهند برای دیدن یک بازی سفری چند ساعته به قطر داشته باشند.


( ۷ )

نظر شما :