طائب: ظریف از روحانی خسته شده است!

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۹ کد : ۱۹۸۹۲۶۳ سرخط اخبار

ایرنا: فرمانده قرارگاه عمار در اظهاراتی در مسجد چهارمردان قم مدعی اختلاف در دولت بر سر سیاست خارجی میان محمد جواد ظریف و حسن روحانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب شنبه شب در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مسجد چهارمردان قم گفت: ما نباید با خروج از برجام خود را بدعهد نشان دهیم و چون ماشه را هم به دست غربی‌ها داده ایم، بنابراین اگر آمریکا به برجام بازگردد ما نمی‌توانیم از مذاکره با غربی‌ها جلوگیری کنیم و اگر ظریف منظورش این بوده، حرف نادرستی نیست.

طائب ضمن بازگویی این موضوع، مدعی شد که میان وزیر امور خارجه و رییس‌جمهوری تعارض وجود دارد و «ظریف از روحانی خسته شده است». طائب همچنین مدعی شد که وزیر امور خارجه در دیدار با رهبری گفته است مجبور به عبور از خط قرمز شده است و سپس استنتاج کرد که «معلوم است چه کسی او را مجبور کرده است».

فرمانده قرارگاه عمار در ادامه این نشست به انتقاد از عملکرد رییس جمهوری و دولت پرداخت و گفت: گرانی به دو عامل مدیریتی و وضعیت بازار بستگی دارد، پس هنگامی که رئیس جمهور می گوید کالا و اجناس در کشور زیاد است اما گران است، این نشان می دهد که مدیریت در کشور مشکل دارد و رئیس جمهوری باید در شیوه های اقتصادی خود تجدید نظر کند.

طائب همچنین در رابطه با محمدباقر قالیباف و احتمال ریاست او در مجلس آینده شورای اسلامی، تصریح کرد: قالیباف همیشه همراه و همدل با حاج قاسم سلیمانی بوده و رهبر معظم انقلاب به او فرمودند که تو مدیریت جهادی داری و کسانی که او را خراب کردند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

کلید واژه ها: محمد جواد ظریف حسن روحانی مهدی طائب


نظر شما :