ترامپ احتمالا توافقات با روسیه درباره سوریه را ازسر می‌گیرد

۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰ کد : ۱۹۶۴۷۵۷ سرخط اخبار

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره دولت آینده آمریکا نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا بعد از روی کار آمدن در کاخ سفید احتمالا توافقات قبلی با روسیه درباره همکاری نظامی مستقیم در سوریه را از سر خواهد گرفت.

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» در گزارشی با اشاره به اقدامات احتمالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از عهده دار شدن سکان کاخ سفید، نوشت: ترامپ احتمالا توافقات قبلی با روسیه درباره همکاری نظامی مستقیم در سوریه را از سر خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، یک مقام نظامی آمریکا که خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با این روزنامه گفت: «ما آمادگی داشتیم که در این زمینه پیش برویم و باز هم آمادگی داریم که پاپیش بگذاریم».

یک منبع دیپلماتیک نیز اعلام کرد که طرح راه اندازی مرکز مشترک ژنو با مسئولینی از میان مقامات نظامی آمیریکایی و روسی احتمالا به زودی با رئیس جمهور منتخب آمریکا در میان گذاشته خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که دولت ترامپ از این طرح استقبال کند.

بر اساس این گزارش، کاخ کرملین روز دوشنبه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در مکالمه تلفنی اخیر خود درباره ضرورت همکاری در مبارزه علیه دشمنان مشترک به ویژه تروریسم بین المللی صحبت کرده اند.

کلید واژه ها: جمهور منتخب آمریکا رئیس جمهور منتخب آمریکا منتخب آمریکا جمهور منتخب منتخب رئیس جمهور منتخب


نظر شما :