افشاگری واشنگتن تایمز درباره امریکایی های حاضر در نشست منافین

۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰ کد : ۱۹۶۱۱۱۳ سرخط اخبار

در حالی که حمایت های پیدا و پنهان غرب و برخی کشورهای عربی از منافقین ادامه دارد، آمریکایی های حاضر در نشست پاریس اذعان کردند آنها در ازای پول به نشست تروریست ها رفتند.

به گزارش فارس، آمریکایی های شرکت کننده در نشست اخیر منافقین در پاریس اذعان کردند که آنها برای حضور در این نشست، پول دریافت کردند.

در ادامه حمایت های پیدا و پنهان غرب و برخی کشورهای عربی، آمریکایی هایی چون، نیوت گینگریچ رئیس اسبق مجلس نمایندگان، جان بولتون نماینده پیشین در سازمان ملل، مایکل موکیزی وزیر سابق دادگستری، هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات، فیلیپ کراولی سخنگوی سابق وزارت خارجه، تام ریج وزیر پیشین امنیت داخلی، لوییس فری رئیس سابق اف.بی.آی و چند تن از فرمانداران پیشین در نشست پاریس حضور یافتند.

علاوه بر آمریکایی ها، افرادی چون شاهزاده «ترکی الفیصل» رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی در نشست منافقین شرکت کرده و از اشتراک نظر خود با آنها برای سرنگونی جمهوری اسلامی سخن گفتند.

حالا روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی پیرامون نشست پاریس، از دریافت پول در ازای شرکت آمریکایی ها و دیگران در نشست به میزبانی تروریست های منافقین خبر داده است.

در گزارش این روزنامه آمده است: «تعدادی از مقامات سابق آمریکا به واشنگتن تایمز گفتند که آنها برای شرکت در تجمع شورای ملی مقاومت ایران(در پاریس)، حق الزحمه سخنرانی دریافت کردند».

در ادامه گزارش این رسانه غربی اذعان شده که منافقین پس از صرف «میلیون ها دلار» برای لابی کردن با مقامات سابق و کنونی آمریکایی، سرانجام بین سال های 2009 و 2012، از لیست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا خارج شد».

کلید واژه ها: پاریس


نظر شما :