سفارت‌ ایران در انگلیس آماده‌حل مشکل دانشجویان

۰۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۶ کد : ۱۹۵۶۷۹۹ سرخط اخبار

کاردار ایران با اشاره به خدمات و تسهیلات بخش کنسولی سفارت ایران برای دانشجویان ایرانی در انگیس، آمادگی سفارت و دستگاه های داخل کشور برای حل مشکلات کنسولی دانشجویان شاغل به تحصیل را اعلام کرد.

به گزارش فارس، محمدحسن حبیب اله زاده کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن عصر روز شنبه در نشست با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا ضمن اشاره به اهمیت پیوند بین دانشجویان و اساتید ایرانی در خارج با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور گفت: سفارت ایران در انگلستان آماده ارائه هرگونه کمک برای پیشبرد این موضوع است.

وی در این نشست عنوان کرد: سفارت ایران با توجه به فضای ایجاد شده در مناسبات و بازگشایی سفارتخانه های دو کشور تلاش می کند تا بسترهای لازم را برای ایجاد پیوند بین محققان و دانشجویان ایرانی مقیم انگلیس و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در داخل کشور فراهم سازد.

حبیب اله زاده همچنین با برشمردن خدمات و تسهیلات بخش کنسولی سفارت ایران برای دانشجویان ایرانی در انگیس، آمادگی سفارت و دستگاه های داخل کشور برای حل مشکلات کنسولی دانشجویان شاغل به تحصیل را اعلام کرد.

کاردار ایران در لندن در این دیدار ضمن یادآوری ظرفیت های علمی دانشجویان ایرانی در خارج از کشور و اهمیت توجه به ارتقاء فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویی، این موضوع را اقدامی در راستای معرفی و ارائه تصویری صحیح از کشورمان در محیط های علمی و دانشگاهی بیان کرد.

در این جلسه اعضای انجمن اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا ضمن طرح پرسش ها و نیز مشکلات صنفی دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور، لزوم استفاده از توان علمی دانشجویان و اساتید و نخبگان علمی ایرانی که هم اینک در خارج از کشور به سر می برند را مورد تأکید قرار دادند.

کلید واژه ها: سفارت ایران


نظر شما :